هوآوی میت 9 پرو معرفی شد
هوآوی از نسخه پرو (Pro) فبلت میت 9 رونمایی کرد + گالری عکس
هوآوی دیروز از نسخه پرو (Pro) یا "پیشرفته" فبلت میت 9 (Huawei Mate 9) پرده‌برداری کرد. این فبلت از نظر ظاهر و مشخصات فنی بسیار شبیه به نسخه "پورشه دیزاین" فبلت میت 9 است اما از نظر قیمت محصولی مقرون به صرفه‌تر محسوب می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به فبلت هوآوی میت 9 پرو داشته باشیم.

هوآوی به عنوان سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا، چند روز پیش از فبلت هوآوی میت 9 رونمایی کرد. این فبلت در حالی معرفی شد که شایعات پیشین حاکی از آن بودند که این فبلت در دو نسخه مختلف معرفی می‌شود که یکی از آن‌ها هوآوی میت 9 پلاس نام خواهد داشت! هوآوی در کنار نسخه اورجینال یا همان اصلی فبلت میت 9، یک نسخه اختصاصی و لاکچری از این محصول را هم با لقب "پوشه دیزاین" (Huawei Mate 9 Porsche Design) هم معرفی کرد اما همچنان خبری از نسخه پلاس این فبلت نبود!

حال هوآوی دیروز از نسخه پرو یا همان "Pro" فبلت میت 9 خود پرده‌برداری کرده است که احتمالا پیش از رونمایی این محصول با لقب پلاس به آن اشاره شده بود. فبلت هوآوی میت 9 پرو از نظر سبک طراحی، ظاهر و مشخصات فنی بسیار شبیه به نسخه لاکچری این محصول (هوآوی میت 9 پورشه دیزاین) است اما از نظر قیمت به مراتب در مقایسه با این محصول مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

هوآوی میت 9 پرو از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و نوع آمولد (AMOLED) با لبه‌های خمیده بهره می‌برد. نمایشگر آمولد این فبلت وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا به اصطلاحا QHD را ارائه می‌کند. دستگاه از نظر ظرفیت رم و حافظه داخلی شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه‌ای فبلت هوآوی میت 9 پرو از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند است و نسخه بالا رده آن از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 128 گیگابایتی بهره می‌برد.

سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در فبلت هوآوی میت 9 پرو، تراشه کرین 960 با پردازنده مرکزی 64 بیتی و هشت هسته‌ای است. این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 بهره می‌برد. دوربین اصلی فبلت هوآوی میت 9 پرو از دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی تشکل شده که لنز لایکا (Leica) را به همراه دارند. برای دوربین سلفی این فبلت هم از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

فبلت هوآوی میت 9 پرو به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 7 نوقا بهره‌مند است و باتری آن ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است. ابعاد کلی بدنه این فبلت برابر با 7.5 در 75 در 152 میلیمتر خواهد بود و نسخه‌های مجهز به رم 4 و 6 گیگابایتی آن به ترتیب با قیمت‌های 687 و 775 دلار روانه بازار می‌شوند. بنابراین فبلت هوآوی میت 9 پرو شاید در مقایسه با نسخه پورشه دیزاین فبلت میت 9 هوآوی ارزان‌ قیمت‌تر باشد اما در مجموع به هیچ وجه محصولی مقرون به صرفه نیست. متاسفانه هوآوی هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با برنامه‌ریزی خود مبنی بر عرضه فبلت هوآوی میت 9 پرو در بازارهای خارجی ارائه نکرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟