خبری خوب برای کاربران آیفون و عاشقان بازی
با محصول جدید گیم‌دیوایس؛ آیفون ۷ را به کنسول بازی پرتابل تبدیل کنید
گیم‌دیوایس از عرضه یک محصول جدید خبر می‌دهد که با وصل شدن به آیفون ۷ آن را تبدیل به یک کنسول بازی جدید می‌کند.

اپل در سال 2013 میلادی در یک بیانیه خبری اعلام کرد که نسخه‌های بعدی iOS از یک وسیله جانبی برای گیمینگ پشتیبانی خواهد کرد. این پشتیبانی از طریق API استاندارد شده صورت می‌گیرد و به علاقه‌مندان بازی این فرصت را می‌دهد تا بازی‌های محبوب‌شان را با کنترلرهای طرف سوم انجام دهند.

مطلب پیشنهادی

تماشا کنید: مقاومت عجیب آیفون 7 در برابر نفوذ آب
۱۳ ساعت زیر آب در دمای منفی ۳۶۶ درجه

پس؛ از این به بعد باید شاهد انتشار اپ‌هایی باشیم که پیش از این تنها روی کنسول‌های ویدیوگیم بازی می‌شدند اما اکنون روی نمایشگر کوچک اسمارت‌فون نیز قابل اجرا هستند.

اخیرا گیم دیوایس تبدیل به انتخاب محبوب برای گیمرهای اپل شده و مهم‌ترین دلیل آن تصمیماتی است که این شرکن در خصوص جدیدترین کنترلرهای خود گرفته است.

اما شاید مهم‌ترین مزیت گیم دیوایس کنترلر برای آیفون ۷ بازگردادن دوباره جک دوست داشتنی یعنی جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای انتقال صوت با استفاده از سیم است.

این وسیله به‌جای این‌که جداگانه شارژ شود، از طریق پورت لایتنینگ به گوشی شارژ می‌رساند. البته این تصمیم نکات مثبت و منفی خود را به‌همراه دارد.

به‌هر حال خوب است که کاربر در یک زمان نگران تمام شدن شارژ گوشی و گیم دیوایس نباشد. اما مشکلی که وجود دارد هنگام اجرای بازی است. اگر شارژ کنترلر تمام شود از باتری گوشی استفاده می‌کند که باعث بروز دردسرهایی برای کاربر می‌شود.

گیم دیوایس محصول جدیدش را تنها مختص آیفون ۷ نساخته بلکه بیشتر مدل‌های آیفون و آیپد با هر اندازه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند. این کنترلر که بیشتر از ایکس‌باکس الهام گرفته از انتهای ماه جاری میلادی به قیمت 99 دلار برای دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در دسترس خواهد بود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟