یک به‌روزرسانی بزرگ
دوربین Polaroid Cube، همراه با وای‌فای و اپلیکیشن
نسخه اولیه دوربین Cube شرکت Polaroid که بازتاب خوبی دریافت کرده بود، حالا در نسخه جدید به خواسته مخاطبانش جامع عمل پوشانده و به وای‌فای و اپلیکیشن تلفن هوشمند تجهیز شده است.

یکی از چیزهایی که دلمان می‌خواست Polaroid در دوربین Cube خود قرار دهد، اتصال وای‌فای بود. Cube به کارآمدی دیگر دوربین‌های مجهز به وای‌فای نیست چرا که راهی وجود ندارد تا ببینید چه چیزی را دارید ضبط می‌کنید یا نمی‌توانید چیزی که فیلم‌برداری کرده‌اید را مجدد پخش کنید،. اما با قیمت پایینی که Cube دارد و شیوه باحال استفاده از آن، این شرکت نمره قبولی را گرفت. حالا Polaroid یک Cube جدید با وای‌فای داخلی معرفی کرده است که آن را از نیاکان خود بسیار قابل حمل‌تر می‌کند.

+Cube ابعاد و بیشتر مشخصات Cube اولی از جمله کفی آهن‌ربایی منحصربفرد خود که به سادگی به هر شی آهنی یا پایه‌های مخصوص می‌چسبد را حفظ کرده است. غیر از وای‌فای، Polaroid تفکیک‌پذیری تصویر را از 6 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل ارتقا داده و پشتیبانی از کارت‌های Micro SD با ظرفیت 64 گیگابایت را هم به قابلیت‌های +Cube افزوده است. Polaroid می‌گوید عمر باتری نسخه جدید، با وجود دارا بودن وای‌فای، مثل قبل است (90 دقیقه ضبط ویدئو،ا ما تصور ما بر این است که این زمان با وای‌فای خاموش محاسبه شده است).

مثل بیشتر اپ‌های دوربین‌ها روی تلفن‌های ‌هوشمند، اپ +Cube شرکت Polaroid هم نمایی زنده از تصاویر به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید تصاویر و ویدئوها را توسط این اپ ویرایش، چاپ و اشتراک گذاری کنید. همچنین می‌توانید مستقیما از تلفن خود روی چاپگر قابل حمل Zink شرکت Polaroid پرینت بگیرید (از طریق بلوتوث).

+Cube از جهات دیگر با Cube مشابه است. +Cube در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی و با قیمت 150 دلار عرضه می‌شود. این قیمت آن را بالاتر از مدل ابتدایی Hero شرکت GoPro و پایین‌تر از +Hero با وای‌فای قرار می‌دهد. با آن‌که +Cube وا‌ی‌فای و وضوح تصویر بالاتری دارد اما Hero هم از مزایایی همچون burst shooting، حالت SuperView و حالت تصویربرداری در نور کم برخوردار است. البته از منظر بازاریابی، Polaroid گفته که گروه متفاوتی را نسبت به GoPro هدف قرار داده است.

در مورد Cube اصلی باید متذکر شویم که قیمت 100 دلار برای آن در نظر گرفته شده است و Polaroid آن را در ماه آگوست و در دو رنگ جدید صورتی و سبز شب رنگ عرضه خواهد کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟