آخر هفته با شبکه
گالری عکس: هتل‌های حبابی، راهی فوق‌العاده برای دیدن مناظر خارق‌العاده
شاید هر کسی حاضر نباشد به‌بیابان و صحرا برود و چند شب را در آن‌جا سپری کند. اما، با طراحی هتل‌های حبابی که تمام امکانات رفاهی در آن‌ها فراهم شده مطمئنا افراد بیشتری حاضر به‌تجربه این شرایط استثنایی هستند. اگر اهل ماجراجویی هستید این گالری را از دست ندهید.

مطمئنا هر کسی اهل کمپینگ در صحرا و بیابان نیست. درست است که مناظر و چشم‌اندازهای خیلی زیادی در این مناطق وجود دارد، اما از طرف دیگر بودن در چنین جایی به‌معنای مبارزه با گرمای سوزان، انواع حشرات و از همه مهم‌تر شرایط نامناسب برای خوابیدن و استراحت کردن است. ولی، با معرفی ترند جدیدی که اخیرا باب شده می‌توان انتظار داشت که خیلی از شهرنشینان آسوده‌تر از گذشته به‌فکر گذراندن وقت خود در طبیعت‌های این‌چنینی باشند زیرا تمام وسایل رفاهی برای آن‌ها فراهم است.

با این وجود، باید به‌این نکته توجه داشت که گاهی اوقات لاکچری این مکان‌ها باعث انفصال شما از محیط اطراف‌تان می‌شود. پس راه‌کار چیست؟ حباب‌ها! این گنبدهای شفاف به‌سرعت در نقاط مختلف دنیا در حال ظهور هستند و در این گالری شما را با برخی از جالب‌ترین و شگفت‌انگیزترین هتل‌های حبابی دنیا آشنا می‌کنیم.

اتاق حبابی در واقع یک گنبد خیلی بزرگ و مجهز به‌یک سیستم تهویه بی‌صدا است و به‌طور مداوم با تازه کردن هوای داخل گنبد و بدون درنظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی بیرون، دما را در بهترین حالت نگه می‌دارد.

از صحرای اردن گرفته تا جنگل‌های برفی ایسلند، اقامت داشتن در این حباب‌ها به‌شما اجازه می‌دهد تا به‌طبیعت بکر و بی‌نظیر نزدیک شوید و در عین حال از رفاه کامل برخوردار باشید. با گذشت زمان، شاهد هستیم که این هتل‌های حبابی، لاکچری‌تر از گذشته می‌شوند. حتی، حباب‌هایی با چندین اتاق، تختخواب‌های سایز بزرگ، حمام‌های شیک و سیستم گرمایشی در کف هم ساخته شده است.

برای دیدن این گالری زیبا و در عین حال باورنکردنی با ما همراه باشید. شاید شما هم با دیدن این عکس‌ها به‌فکر رفتن به‌صحرا و بیابان بیافتید.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: بهترین عکس‌های گرفته شده از مناظر طبیعی کره زمین در سال 2017
آخر هفته با شبکه: عکس‌هایی که دید شما به‌دنیا را تغییر می‌دهد

این اتاق‌های حبابی حیرت‌انگیز در صحرای Wadi Rum در اردن دیده می‌شوند. هتل Full of Stars در بین کوه‌های سنگ ماسه قرار گرفته و شامل تمام امکانات رفاهی برای اقامت چند روزه است.

هتل حبابی فرانسوی نمایی فوق‌العاده از Mont Blanc در رشته کوه‌های آلپ را به‌بیننده هدیه می‌دهد. در طول فصل زمستان، این اتاق‌ها با برف پوشیده می‌شوند و در فصل تابستان، میمون‌های دوست داشتنی از آن‌ها محافظت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی

 زیباترین، جالب‌ترین و عجیب‌ترین خانه‌های زیرزمینی
آخر هفته با شبکه: از خانه هابیت‌ها تا معماری مفهومی آسمانخراش وارونه

این هتل خیلی ساده در کنار سواحل بالی در اندونزی تنها چند قدم با اقیانوس هند فاصله دارد.

"Bubble Lodge" در ماریتیوس در سواحل جنوبی آفریقا با داشتن چندین اتاق فضای جالبی را در بین جنگل‌ها به‌وجود آورده است.

نخستین هتل حبابی استرالیا به‌نام Bubbletent Australia حدود دو ساعت با سیدنی فاصله دارد.

در فاصله دو ساعت تا ریکیاویک، پایتخت ایسلند یک هتل 5 میلیون ستاره قرار دارد. تمام فضای اطراف پوشیده از یخ است و اگر خوش شانس باشید می‌توانید شفق قطبی را در حالی‌که روی تخت دراز کشیده‌اید مشاهده کنید.

هتل Campera در مکزیک شامل ده حباب در منطقه‌ای زیبا.

هتل Camp Katur در جنگل‌های یورکشایر که کف آن با فرش‌هایی از پشم گوسفند پوشیده شده است.

در اسپانیا در پارک ملی Bardenas Reales حباب‌های زیبایی برای مسافران طراحی و ساخته شده است.

Attrap'Reves یک هتل حبابی در فرانسه است که توسط درختان کاج محصور شده است. برای کسانی‌که چندان تمایلی به‌شفافیت زیاد حباب‌ها ندارند، چندین حباب با سطوح متفاوتی از شفافیت طراحی شده است.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: گشت‌وگذاری در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2018
آخر هفته با شبکه: وقتی کهنه دل‌آزار نیست

یک هتل لوکس به‌نام Le Domaine Des Bulles در مارتینیک که شامل سه اتاق مختلف است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟