با بهترین تبلت‌های ویندوزی بازار آشنا شوید
راهنمای خرید: بهترین تبلت‌های ویندوزی سال 2017
شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که بهترین تبلت‌های ویندوزی سال 2017 کدامند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین تبلت‌های ویندوزی بپردازیم که در سال 2017 معرفی شده‌اند و یک گزینه خرید عالی محسوب می‌شوند. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

مقدمه

تبلت‌های ویندوزی کاربردهای زیادی دارند. برای مثال شما می‌توانید از این تبلت‌ها به عنوان یک لپ‌تاپ سبک، قابل حمل و کارآمد استفاده کنید. اگرچه تبلت‌های ویندوزی مثل لپ‌تا‌پ‌ها پتانسیل پردازش گرافیکی بالایی ندارند، اما برای راه‌ انداختن امورات کاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات بسیار مناسبی هستند.

حال که به پایان سال 2017 میلادی رسیده‌ایم، شاید این سوال برای شما هم پیش آماده باشد که بهترین تبلت‌های ویندوزی این سال کدامند؟در این مطلب قصد داریم بهترین تبلت‌های ویندوزی سال 2017 را به شما عزیزان معرفی کنیم. تبلت‌های قدرتمندی که در این مقاله معرفی می‌شوند اغلب محصولات گران قیمت، باکیفیت و بسیار کارآمد هستند. با سایت شبکه همراه باشید.

مایکروسافت سرفیس پرو 2017 (Microsoft Surface Pro 2017) – قیمت میانگین: 7 میلیون تومان

سرفیس پرو 2017 مایکروسافت بدون تردید بهترین تبلت ویندوزی است که قادر به خرید آن خواهید بود. این تبلت شامل آپشن‌ها یا بهتر بگوییم مدل‌های مختلفی می‌شود که مدل برتر آن حتی در برخی فروشگاه‌های کشور ما قیمتی در حدود 10 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد. نسخه‌های پایه‌ای این محصول که از پردازنده Intel Core i5 بهره‌مند هستند هم قیمتی در حدود 4 میلیون تومان دارند. اگر از نظر بودجه با محدودیت مواجه نیستید و به دنبال خرید یک تبلت ویندوزی بی‌رقیب هستید، سرفیس پرو 2017 مایکروسافت بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

ایسر سوئیچ 3 (Acer Switch 3) – قیمت: در حدود 2.5 میلیون تومان

یکی دیگر از تبلت‌های ویندوزی فوق‌العاده‌ سال 2017 که البته پیدا کردن آن در بازار کشورمان کار چندان ساده‌ای نیست، تبلت ایسر سوئیچ 3 نام دارد. این تبلت با توجه به آپشن‌هایی که دارد قیمت‌های مختلفی را هم ارائه می‌کند، اما به صورت میانگین می‌تواند گفت که قیمت آن در حدود 2.5 میلیون تومان است. این تبلت از بدنه بسیار باکیفیتی بهره می‌برد و مثل سرفیس پرو 2017 یک قلم استایلوس اختصاصی دارد.

سامسونگ گلکسی تب پرو اس (Samsung Galaxy TabPro S) – قیمت: در حدود 2.5 میلیون تومان

گلکسی تب پرو اس سامسونگ یک تبلت ویندوزی 12 اینچی بسیار شیک و قدرتمند است که مثل سایر تبلت‌های معرفی شده با توجه به آپشن‌های مختلفی که دارد قیمت متفاوتی هم ارائه می‌کند. کیفیت ساخت این تبلت ویندوزی بسیار بالاست و باریک بودن بدنه آن به زیبایی دستگاه می‌افزاید. ضمنا سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت به صورت پیش‌فرض بر روی این تبلت نصب خواهد بود. پس اگر به دنبال یک تبلت ویندوزی با کیفیت و خوش قیمت هستید، گلکسی تب پرو اس سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

اچ‌پی اسپکتر ایکس 2 (HP Spectre x2) – قیمت: در حدود 3 میلیون تومان

اچ‌پی اسپکتر ایکس 2 علیرغم تصویر اغلب افراد یک تبلت دو منظوره ویندوزی محسوب می‌شود که بسیار شبیه به لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی طراحی شده است، از اینرو بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این محصول یک لپ‌تاپ است. تبلت اچ‌پی اسپکتر ایکس 2 شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود که قیمت‌های متفاوتی دارند، اما می‌توان گفت که محدوده قیمت میانگین این تبلت در حدود 3 میلیون تومان است. کیفیت ساخت و کارایی بالایی تبلت اچ‌پی اسپکتر ایکس 2 دو مورد از اصلی‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌روند.

لنوو میکس 510 (Lenovo Miix 510) – قیمت: در حدود 4.5 میلیون تومان

شک نداشته باشید که یکی دیگر از بهترین تبلت‌های ویندوزی سال 2017 تبلت لنوو میکس 510 خواهد بود. این تبلت به دلیل کیفیت ساخت خوب و قدرت عملکرد بالایی که دارد می‌تواند یک جایگزین عالی و مقرون به صرفه‌تر برای سرفیس پرو 2017 باشد. بنابراین تبلت Lenovo Miix 510 را هم به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های ویندوزی فعلی به خاطر داشته باشید.

سرفیس پرو 4 مایکروسافت (Microsoft Surface Pro 4) – قیمت: در حدود 4 میلیون تومان

تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسافت در سال 2016 معرفی شده بود اما این مسئله منجر نمی‌شود که محصول نام برده شده در لیست بهترین تبلت‌های ویندوزی سال 2017 ما جای نداشته باشد! اگر به دنبال کیفیت عالی سری تبلت‌های سرفیس مایکروسافت هستید و دوست ندارید که هزینه خیلی زیادی برای خرید سرفیس پرو 2017 صرف کنید، شک نداشته باشید که سرفیس پرو 4 مایکروسافت یکی از بهترین گزینه‌های خرید پیش رویتان خواهد بود.

سامسونگ گلکسی بوک 12 اینچی (Samsung Galaxy Book 12in) – قیمت: در حدود 3.2 میلیون تومان

گلکسی بوک 12 اینچی سامسونگ هم بدون تردید یکی از بهترین تبلت‌های ویندوزی سال 2017 محسوب می‌شود که کیفیت عملکرد عالی و کارایی بالایی دارد. این تبلت با ظرافت زیادی طراحی شده و صفحه نمایش بزرگ آن یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایش به شمار می‌رود. تنها نقطه ضعفی که می‌توانیم به این تبلت نسبت دهیم مربوط به جنس بدنه آن می‌شود که پلاستیکی بوده و برای تبلتی با این محدوده قیمت عجیب به نظر می‌رسد.

ایسوس ترنسفرمر بوک فلیپ (Asus Transformer Book Flip) – قیمت: در حدود 1.5 میلیون تومان

تبلت ایسوس ترنسفرمر بوک فلیپ برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دنبال خرید یک تبلت ویندوزی نسبتا مقرون به صرفه‌تر هستند. البته قدرت عملکرد این تبلت با تبلت‌های رقیب همچون سرفیس پرو 2017 و غیره قابل مقایسه نیست، اما با این حال قیمت آن به قدری خوب است که می‌تواند در لیست بهترین تبلت‌های سال 2017 ما جای داشته باشد.

جمع‌بندی

بنابراین 8 تبلت فوق از نظر ما جزو بهترین تبلت‌های ویندوزی سال 2017 هستند. همانطور که اشاره شده بود اغلب تبلت‌های مذکور گران قیمت هستند. نظر شما در مورد 8 تبلت ویندوزی نام برده شده چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟