چگونه اینستاگرام را روی گوشی اندرویدی نصب کنیم؟
اینستاگرام، نرم‌افزار محبوبی که امروزه تمام زندگی ما را تحت تأثیر خود قرار داده و روز به روز بر تعداد کاربرانش افزوده می‌شود. این برنامه نه تنها یکی از برنامه‌های پرطرفدار در حوزه شبکه‌های اجتماعی‌ست بلکه در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های تبلیغات در دنیا بدل گردیده است. بطوریکه تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام از طریق این برنامه کسب درآمد می‌کنند. در این مقاله سعی داریم که نحوه نصب اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی را به شما آموزش دهیم.

در این بخش سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه اینستاگرام را در گوشی‌های اندرویدی دانلود و نصب نمایید. با ما همراه باشید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

ابتدا اینستاگرام را از طریق لینک دانلود و یا ورود به Play Store در گوشی خود دانلود کنید.

برای اینکار وارد Play Store در گوشی خود شوید. در بالای صفحه و در قسمت جستجوی برنامه‌ها instagram را تایپ نموده و دکمه جستجو را لمس کنید. مانند تصویر زیر روی Install لمس کنید تا مراحل نصب اینستاگرام کامل شود.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

پس از اتمام عملیات نصب اینستاگرام روی گوشی، روی آیکون Instagram لمس کنید و وارد برنامه شوید. با باز شدن اینستاگرام برای اولین بار با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

  1. با توجه به اینکه اپلیکیشن اینستاگرام همانند واتساپ توسط کمپانی فیسبوک خریداری شده و زیرمجموعه این شبکه بزرگ هستند، برای راه اندازی اکانت اینستاگرام خود، در صورتیکه قبلاً در فیسبوک اکانت ساخته‌اید و قصد دارید از طریق همان اکانت به اینستاگرام متصل شوید روی Log in with Facebook را لمس کنید،
  2. درصورتیکه می‌خواهید با شماره تلفن و یا ایمیل خود در اینستاگرام عضو شوید باید روی Sign up with email or phone number را لمس کنید.
  3. همچنین در صورتیکه قبلاً در اینستاگرام عضو شده‌اید و قصد لاگین با همان اکانت را دارید روی Log in در پائین تصویر را لمس کنید.

در مرحله بعد باید یکی از روش‌های ثبت نام (شماره تلفن یا ایمیل) را انتخاب کرده و پس از وارد نمودن شماره تماس و یا ایمیل خود روی Next را لمس کنید. البته  در صورت انتخاب هرکدام از روش‌های فوق بعد از پایان عملیات ثبت‌نام و ورود به اینستاگرام هم می‌توانید در قسمت تنظیمات، شماره تماس و یا ایمیل خود را وارد نمائید. پیشنهاد ما این است که حتماً به جهت بالا بردن امنیت اکانت اینستاگرام خود، حتماً و حتماً‌ هر دو مورد شماره تماس و ایمیل خود را پس از ثبت نام و ورود به اکانت اینستاگرام، در بخش تنظیمات پروفایل خود ثبت نمائید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

در این مرحله باید منتظر پیامک ارسالی از سرور اینستاگرام باشید که همانگونه در تصویر سمت راست مشخص است این پیامک از طرف FACEBOOK خواهد بود. در صورتیکه که کد ارسالی بصورت خودکار وارد نگردید می‌بایست کد موردنظر را در کادر مشخص شده وارد نموده و روی Next را لمس کنید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

پس از ثبت کد و تایید اینستاگرام به صفحه زیر هدایت می‌شوید که باید نام موردنظر و رمز عبور دلخواه خود را وارد نموده و در صورتی که تمایل دارید مخاطبان گوشی خود را در اکانت اینستاگرام همگام‌سازی کنید روی Continue and sync و در غیر اینصورت روی Continue without syncing contacts را لمس کنید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

در صورت انتخاب گزینه همگام‌سازی مخاطبان باید در مرحله بعد باید با لمس روی ALLOW اجازه دسترسی به مخاطبان را به اینستاگرام بدهید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

در مرحله بعد باید تاریخ تولد میلادی خود را وارد کرده و روی Next را لمس کنید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

پس از پایان عملیات ثبت‌نام، صفحه خوشامدگویی اینستاگرام همانند تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود که براساس نام وارد شده توسط شما یک نام کاربری پیشنهادی برایتان در نظر می‌گیرد. در صورت تمایل به تغییر نام کاربری خود باید روی Change Username و در صورت پذیرش نام کاربری پیشنهاد شده، روی Next را لمس کنید. البته پس از پایان عملیات ثبت‌نام، از قسمت تنظیمات اکانت خود نیز می‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

با توجه به اینکه فیسبوک تمایل بسیاری به یکپارچگی پروفایل کاربران خود دارد در پایان عملیات ثبت نام طبق تصویر سمت چپ، باز هم از شما درخواست می‌کند که در صورتی که اکانت فیسبوک دارید می‌توانید اکانت فیسبوک خود را به اکانت ساخته شده در اینستاگرام لینک بدهید. در صورت تمایل به لینک کردن دو اکانت روی Connect to Facebook و در غیر اینصورت روی Skip را لمس کنید. پس از لمس Skip جهت اطمینان از پاسخ شما، همانطور که در تصویر سمت راست می‌بینید باز هم به شما هشدار می‌دهد که باید باز هم روی Skip را لمس کنید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

در این مرحله  در صورت تمایل می‌توانید با انتخاب گزینه Add a Photo برای پروفایل خود عکس انتخاب کنید، که در صورت انتخاب این گزینه، سه روش مختلف برای بارگزاری عکس به شما پیشنهاد می‌گردد: وارد کردن عکس از اکانت فیسبوک، اضافه کردن عکس از طریق دوربین، انتخاب فایل عکس از حافظه گوشی.

جهت دسترسی اینستاگرام به عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های روی گوشی‌تان، باید روی ALLOW را لمس کنید. سپس فایل موردنظر را از حافظه گوشی انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

در این بخش با روشن کردن کلید روبروی Also share this photo as a post ، عکس پروفایل انتخابی بعنوان یک پست جدید در اکانت شما ذخیره می‌گردد. در صورت عدم موافقت این کلید را خاموش کرده و روی Next را لمس کنید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

در مرحله بعد با توجه به لیست مخاطبین گوشی‌تان، پروفایل تعدادی از آنها و همچنین تعدادی از دنبال شوندگان توسط مخاطبین شما، پیشنهاد می‌گردد. در صورت تمایل به دنبال کردن افرادی که در لیست مخاطبانی که اکانت اینستاگرام دارند می توانید روی Connect Contacts را لمس کنید. در بخش بعد روی Get Started را لمس کنید و در ادامه روی فلش سمت راست بالا لمس کنید.

آموزش نصب  و راه‌اندازی اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی

مراحل نصب و فعالسازی اینستاگرام بر روی گوشی اندرویدی به پایان رسید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر شیرین
شیرین

خدا خیرتون بده ده تا صفحه باز کردم فقط اینجا بود که مرحله به مرحله اونم با تمام جزئیات توضیح داده بود


تصویر محمودتالویی-البرز پی.وی.سی
محمودتالویی-الب...

باسلام.ابتدا لارم میدانم از شما ونیز گروه عزیزانی که اطلاعات خودرا بصورت رایگان دراختیار کاربران قرار داده ومیدهید کمال تشکر خودم را خدمتتان ابلاغ کنم.واز خداوند کریم منان برای تک تک عزیزانیکه اینگونه خدمت بی دریغ خود را در اختیار احاد جامعه قرار میدهند ارزوی سلامتی وموفقیت را دارم. ارادتمند محمود تالویی 70ساله.