08/12/1397 - 10:15
کاندیداتوری یکی از اعضای کمیسیون شبکه در اتاق بازرگانی
نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صبح شنبه مورخه 11 اسفندماه 1397 برگزار می‌شود. در این دوره مهندس مجید کریمی یکی از اعضای کمیسیون شبکه نظام صنفی رایانه‌ای کشور کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران شده است. در ادامه معرفی کامل و برنامه‌های مجید کریمی را خواهید دید.

مجید کریمی هستم – مدیر عامل شرکت پارس ارتباط افزار

با سابقه 17 سال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور

تمرین فعالیت تشکلی و صنفی را در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و در کمیسیون شبکه‌سازان از سال 1394 آغاز کردم. در طول چهار سال گذشته با کمک همکاران در کمیسیون شبکه اقدامات متعددی در جهت پی‌گیری اهم مشکلات فعالین این حوزه انجام دادیم که منجر به کسب توفیقات متعددی در این خصوص شد.

با توجه به‌تجربه یاد شده به این باور رسیدیم که تنها راه تحول و بهبود فضای کسب و کار و تاثیرگذاری در جریان تصمیم‌ساز آن بهره‌مندی و استفاده از نهادهای تشکلی بخش خصوصی است. نهادهایی که در اتمسفر فضای کسب و کار صدای رسای بخش خصوصی و بنگاه‌های کوچک و متوسط خواهند بود. لذا با توجه به قدمت 135 ساله اتاق بازرگانی به‌عنوان یکی از نخستین نهادهای دموکراسی در ایران و جایگاه قانونی اتاق بازرگانی به‌عنوان قدرتمندترین نهاد بخش خصوصی برآن شدیم تا با راهنمایی و همراهی تعدادی از فعالین اقتصادی پاکدست، دلسوز، جسور و صریح‌الهجه پیشکسوت و جمعی از جوانان پُر شور، توانمند، متخصص و مصمم به ایجاد تغییر و بهبود، در گروه «پیشگامان تحول» به عرصه انتخابات دور نهم اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران ورود پیدا کنم.
دوستان و همکاران گرامی
اگر باور داریم که با همکارهای تکراری نمی‌توان نتایج متفاوت حاصل کرد و اگر باور داریم که از اذهانی که خالق مشکلات بوده‌اند نمی‌توان انتظار ارایه راه حل مشکلات را داشت، کمک کنید تا با حضور خود در روز شنبه 11 اسفند در پای صندوق‌های رای، افراد شایسته‌ای را که به‌درستی شما را نمایندگی کنند به اتاق بازرگانی بفرستیم.

ایسوس

نظر شما چیست؟