22/10/1398 - 16:50
آشنایی با اکستندر VDSL و  سوییچ Korenix Jetnet 3808G-M12
شرکت مهندسی انديشه‌های برتر  با بهره‌گيری از دانش، تجربه و توانايی‌های مديران و متخصصان خود در زمينه‌ی مشاوره، تهيه، نصب و پشتيبانی کامپيوترها، شبکه‌های کامپيوتری و تجهيزات صنعتی وابسته، همواره تلاش کرده تا بهترين محصولات را با بالاترين کيفيت در اختيار مشتريان خود قرار دهد. در این مطلب دو محصول مهم و باکیفیت از اکستندرها و سوییچ‌های این شرکت را معرفی می‌کنیم.

ارتباطات بدون استفاده از خطوط پر هزینه فیبرنوری در صنایع ریلی    

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید دیتای اترنت مسی را بدون استفاده از سوییچ‌های واسط به‌محلی دیگر انتقال دهید اما به‌دلیل محدودیت ۱۰۰-۱۵۰ متری بستر کابل مسی شبکه، انتقال دیتا میسر نباشد. اکستندر VDSL این امکان را فراهم می‌کند که به‌راحتی و فقط با استفاده از دو زوج سیم به‌هم تابیده ساده این مشکل را حل کنید. زوج سیم‌ها معمولا در همه‌جا یافت می‌شوند و یا این‌که کشیدن آن بین دو نقطه خیلی راحت‌تر و کم هزینه‌تر از فیبر هست. پس اگر حجم دیتای خیلی زیادی ندارید به‌راحتی ارتباطات داخلی اترنت سازمان خود را به‌همراه انتقال دیتای صدا بر روی بستر VDSL2  با دستگاه Korenix Jetcon 2502 ایجاد کنید.

کاربرد در سیستم اعلان حریق و یا سیستم اطلاعات مسافرین در قطار و صنایع ریلی

دستگاه‌های Korenix Jetcon 2502 انتخاب مناسبی برای برقراری ارتباطات بین سیستم اعلان حریق (FAS) و یا سیستم‌های اطلاعات مسافرین (PIDS) با سرور‌های مرکزی در قطار و صنایع ریلی می‌باشند. در این سیستم‌ها معمولا به‌دنبال ارتباطات با مسافت بالا و پهنای باند پایین هستیم. با استفاده از این تجهیزات ارتباطی ارزان قیمت بین دستگاه های میدانی و اتاق کنترل برقرار کنید.

سوییچ صنعتی مناسب صنایع حمل و نقل

 در برخی کاربردهای حمل و نقل مخصوصا قطارها و اتوبوس ها، لرزش و ضربات زیاد باعث خارج شدن پورت‌های پاور و یا شبکه می‌‎شود و یا این‌که سوییچ آسیب می‌بیند. سوییچ Korenix Jetnet 3808G-M12  به‌گونه‌ای طراحی شده است که توانسته استانداردهای صنعتی مخصوص صنایع حمل و نقل نظیر EN50155, EN50121-3-2, IEC 60068-2-32 EN50121-4  و استاندارد E-mark  E1 ترافیک را کسب کند. پاس کردن این استانداردها به‌همراه دارا بودن پورت‌های شبکه و پاور از جنس M12 که باعث پیچ شدن پورت برروی سوییچ می‌شود، می‌تواند عملکرد بی وقفه و پایدار را درقطارها و سایر وسایل حمل و نقل تضمین کند.

علاوه بر این با وجود این‌که ولتاژ ورودی این دستگاه ۹ تا ۳۶ ولت DC است، سوییچ دارای بوستر تبدیل ولتاژ ورودی به برق ۵۴ ولت DC  می‌باشد و امکان برق‌رسانی به تجهیزات PoE از قبیل دوربین، رادیو، تلفن IP و … که نیاز به برق ولتاژ بالای DC دارند را درون وسایل نقلیه از جمله اتوبوس‌ها و قطارها فراهم می‌کند. در برخی از وسایل نقلیه ولتاژ بالای DC وجود ندارد، در نتیجه این سوییچ می‌تواند این ولتاژ را از  طریق پورت‌های PoE تامین کند.

وجود ۷ پورت 100/10 و یک پورت آپلینک گیگابیت امکان استفاده در کاربردهای نظارت تصویری درون وسایل نقلیه را فراهم می‌کند. در این کاربردها دیتای ۷ دوربین از طریق پورت آپلینک می‌تواند انتقال یابد. علاوه بر سوییچ فوق، سوییچ مدیریتی 5810G و سوییچ غیرمدیریتی3810 G  نیز دارای بوستر هستند و می‌توانند با ولتاژ پایین درون وسایل نقلیه روشن شوند و به  سایر تجیزات از طریق PoE برق‌رسانی کنند.

برای اطلاعات دقیق‌تر و بیشتر می‌توانید به سایت : www.mabco.co مراجعه یا با شماره‌ تماس 42236000 شرکت مهندسی اندیشه‌های برتر تماس حاصل فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟