18/12/1398 - 21:13
ساخت کیف پول بیت کوین راهنمای قدم به قدم
همانطور که می دانیم برای این که بیت کوین داشته باشیم نیاز به ساخت کیف پول بیت کوین داریم تا قادر باشیم دارایی های دیجیتالی خود را در آن نگهداری کنیم. تقریباً دیگر همه می دانیم که انواع کیف پول بیت کوین کدام هستند و هر کدام برای چه مواردی مناسب می باشند. اما برای داشتن یک کیف پول امن و پر کاربرد نیاز به یک کیف پول تحت وب داریم که بتوانیم با آن به سهولت تراکنش انجام دهیم. از این رو می خواهیم آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در وبسایت Blockchain.com را به شما عزیزان ارائه کنیم.

سامانه Blockchain.com بزرگترین و محبوب ترین پلتفرم حوزه رمز ارز ها می باشد و اکثر دارایی های دیجیتالی روی این سامانه ذخیره شده اند. این سامانه به شما امکان ایجاد کیف پول بیت کوین، اتریوم، یو اس دی پکس، استلار و بیت کوین کش را فراهم می دهد. به علاوه برای توسعه دهندگان نیز امکانات خاصی را فراهم می کند. ادعای این شرکت این است که تا کنون تعداد 100 میلیون تراکنش داشته است و در بیش از 140 کشور کاربر دارد. کارمزد این سامانه نیز از بسیاری از رقبای خود پایین تر می باشد. در این مطلب قصد داریم راهنمای قدم به قدم ساخت کیف پول بیت کوین را ارائه کنیم.

آموزش ساخت کیف پول بلاک چین

برای این کار قبل از ورود به سایت بلاکچین می بایست نرم افزار تغییر آی پی خود را روشن کنید تا مشکلی برای اتصال به سایت نداشته باشید. ابتدا وارد سایت شوید و گزینه دریافت کیف پول رایگان یا Get a Free Wallet را انتخاب کنید.

بلافاصله صفحه جدیدی برای شما باز می شود که از شما می خواهد ایمیل خود را وارد کنید و یک پسوورد امن شامل حروف بزرگ و کوچک و عدد برای خود انتخاب کنید. حتماً تیک شرایط و قوانین را بزنید و بر روی آیکون  ادامه یا ایجاد والت کلیک کنید. سپس وارد ایمیل خود شوید و ایمیل دریافتی از سامانه را باز کنید و روی لینک احراز هویت یا Authorize کلیک کنید تا ایمیل شما به تایید سامانه برسد.

سپس سامانه به شما یک شناسه کیف پول Wallet ID می دهد که همیشه می توانید از طریق ایمیل خود به آن دسترسی پیدا کنید. بنابراین وقتی از طریق ایمیل خود روی لینک شناسه کیف پول بیت کوین خود کلیلک می کنید مستقیماً وارد بخش ورود می شوید و کافی است که کلید واژه ای که انتخاب کرده اید را وارد کنید.

تبریک می گویم. در این مرحله شما صاحب یکی از انواع کیف پول بیت کوین شده اید و می توانید بدون هیچ محدودیتی ارز دیجیتال خرید و فروش کنید.

تنظیمات امنیتی کیف پول بلاک چین

حال که صاحب یک کیف پول ارز دیجیتال شده اید توصیه می شود که ابتدا تنظیمات امنیتی مهم را انجام دهید. از منوی تنظیمات وارد بخش Security Center شوید و چند مورد بسیار مهم را انجام دهید. در این بخش می بایست سه مورد مهم را تنظیم کنید. اولی تایید ایمیل است که شما در مرحله ابتدایی کار انجام دادید.

دومین چیزی که از شما خواسته می شود تنظیمات ورود دو مرحله ای به سامانه است. برای این کار کافیست که بخش ورود دو مرحله ای Second-Step Verification را باز کنید و شماره موبایل خود را وارد کنید تا هنگام ورود به گوشی شما پیامک ارسال شود. همچنین می توانید برای این کار به جای وارد کردن شماره موبایل خود از اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور Google Authenticator استفاده کنید. این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید و کد آن را در همین بخش سامانه بلاک چین وارد کنید تا به هم سینک شوند. از این به بعد هر بار که می خواهید به اپ ورود پیدا کنید سامانه به صورت خودکار یک کد به اپلیکیشن ارسال می کند و با وارد کردن این کد در سامانه می توانید به اکانت خود ورود کنید.

سومین و آخرین مرحله کار این است که یک کاغذ و قلم بردارید و عبارت پشتیبانی Backup Phrase را یادداشت کنید. موضوع از این قرار است که بلاکچین به خاطر حفظ امنیت به شما امکان بازیابی رمز عبور را نمی دهد. اما به جای آن به شما یک عبارت 12 کلمه ای می دهد که شما می بایست آن را یادداشت کرده و در جای امن نگهداری کنید. در صورتی که رمز ورود خود را فراموش کردید می توانید با ورود این 12 کلمه وارد حساب کاربری کیف پول خود شوید.

حال شما هر سه مورد امنیتی مهم را انجام داده اید و همانطور که در تصویر می بینید هر سه مورد تیک سبز رنگ خورده است و کیف پول شما آماده است تا کوین های شما را در خود جای دهد.

ارسال و دریافت بیت کوین

برای ارسال بیت کوین کافی است که روی گزینه Send در قسمت سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. سپس از شما مقدار بیت کوین مورد نظر برای ارسال و آدرس کیف پول مقصد را می خواهد. آدرس کیف پولی که می خواهید به آن بیت کوین ارسال کنید را وارد کنید و گزینه Send را بزنید تا تراکنش انجام شود.

برای دریافت بیت کوین نیز در همان سمت چپ بالای صفحه روی گزینه درخواست Request کلیک کنید. سپس یک پاپ آپ روی صفحه پدیدار می شود که به شما یک آدرس یک بار مصرف می دهد. این آدرس را کپی کنید و به شخص ارسال کننده بفرستید و منتظر بمانید تا در کسری از ثانیه حساب شما شارژ شود. حالا که دانستید چگونه کیف پول بیت کوین خود را در سامانه بلاکچین ایجاد کنید می توانید کیف پول خود را به کلود ماینینگ همیار ماینر متصل کنید و بیت کوین های ماین شده خود را روزانه به کیف پول خود واریز کنید.

توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت استخراج ابری بیت کوین همیار ماینر به آدرس www.Hamyarminer.com مراجعه فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟