با جدیدترین اسمارتفون‌های ویوو آشنا شوید
19/04/1396 - 17:35
گوشی‌های جدید ویوو با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند
شرکت چینی ویوو به طور رسمی از دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های اختصاصی ویوو ایکس 9 اس (Vivo X9S) و ویوو ایکس 9 اس پلاس (Vivo X9S Plus) رونمایی کرد. نکته جالب در مورد این دو گوشی مربوط به بهره‌مندی آن‌ها از دوربین سلفی دوگانه می‌شود! با سایت شبکه همراه باشید.

ویوو از شرکت‌های چینی است که در زمینه طراحی و تولید اسمارتفون‌ها فعالیت دارد. این کمپانی ساعاتی پیش به صورت رسمی از جدیدترین اسمارتفون‌هایش با نام‌های ویوو ایکس 9 اس و ویوو ایکس 9 اس پلاس رونمایی کرد. گوشی ویوو ایکس 9 اس پلاس که قرار است با قیمت 440 دلار روانه بازار شود از صفحه نمایشی 5.85 اینچی نوع آمولد (AMOLED) با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) بهره می‌برد.

دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی دستگاه از دو سنسور 20 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. ویوو ایکس 9 اس از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی هم بهره می‌برد و باتری آن ظرفیت عالی 4015 میلی آمپر ساعتی دارد. ضمنا دکمه هوم این گوشی که در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است، قابلیت اسکن انگشت کاربر را هم به همراه خواهد داشت.

اما در سمت مقابل گوشی هوشمند ویوو ایکس 9 اس قرار دارد که متاسفانه اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی آن ارائه نشده است. اما ویوو اشاره داشته که مشخصات فنی این گوشی با نسخه پلاس آن یکسان خواهد بود و فقط ظرفیت باتری و اندازه نمایشگر آن کمتر می‌شود. بنابراین نمایشگر ویوو ایکس 9 اس هم وضوح فول اچ‌دی خواهد داشت و دستگاه رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند. همچنین دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی متشکل از دو سنسور 20 و 5 مگاپیکسلی هم از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن هستند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟