منتظر یک ابر فبلت اندرویدی باشید!
05/05/1396 - 17:09
نسخه برتر گلکسی نوت 8 با رم 6 و حافظه 256 گیگ عرضه می‌شود
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسخه برتر فبلت گلکسی نوت 8 را با لقب امپرور ادیشن (Emperor Edition) و ضمن تجهیز به رم 6 و حافظه 256 گیگابایتی روانه بازار کند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این گزارش داشته باشیم.

با نزدیک شدن به ماه‌های سه ماه سوم سال 2017 به تدریج سیر شایعات و خبرهای مرتبط با فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ هم بیشتر می‌شود. طبق تازه‌ترین گزارشی که امروز از سوی یک منبع چینی زبان در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شد، ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسخه برتر فبلت گلکسی نوت 8 را با لقب امپرور ادیشن (Emperor Edition) و ضمن تجهیز به رم 6 و حافظه 256 گیگابایتی روانه بازار کند.

این مسئله در حالی است که ظاهرا نسخه اصلی فبلت نوت 8 به رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می‌شود. البته احتمالا هر دو نسخه فبلت نام برده شده قابلیت اتصال حافظه جانبی را خواهند داشت و کاربران علاقمند می‌توانند از رم مایکرو اس‌دی (Micro SD) برای افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه استفاده کنند. جالب است بدانید که در ابتدا ادعا شده بود که نسخه امپرور ادیشن فبلت نوت 7 از رم 8 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود، اما بعد از چند ساعت این مسئله تصحیح شد و به تجهیز آن به رم 6 گیگابایتی اشاره گردید.

علاوه بر این مسئله گفته شده که قبلت گلکسی نوت 8 در سه رنگ مختلف شامل مشکی، خاکستری و آبی تیره روانه بازار می‌شود. صفحه نمایش این محصول 6.3 اینچی است و بدون تردید وضوح تصویر بالایی (حداقل QHD) را ارائه می‌کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که نمایشگر دستگاه مثل گوشی گلکسی اس 8 تقریبا تمام پنل جلویی آن را در بر بگیرد. گلکسی نوت 8 از نظر تراشه هم احتمالا شامل دو نسخه اسنپدراگونی و اگزینوسی می‌شود که به ترتیب از اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 بهره‌مند خواهند بود.

سیستم عامل پیش‌فرض گلکسی نوت 8  به احتمال زیاد اندروید 7.1.1 نوقا است و یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین می‌کند. بدون تردید جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نام سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) هم بر روی دستگاه نصب و راه‌اندازی می‌شود که از پلتفرم دی‌دریم (DayDream) پشتیبانی خواهد کرد. طبق گزارش‌های اخیر احتمال عرضه فبلت گلکسی نوت 8  در نسخه‌ای با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی هم وجود دارد. بنابراین با جمع‌بندی این خبرها مشخص می‌شود که گلکسی نوت 8  شامل سه نسخه خواهد بود که هر سه از رم 6 گیگابایتی بهره‌مند هستند اما حافظه‌ داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی را ارائه می‌کنند.

در این بین برخی از منابع خبری در مورد قیمت فبلت گلکسی نوت 8  هم اطلاعاتی ارائه کرده‌اند. بنا به گزارش آن‌ها، فبلت نوت 8 قیمتی بالغ بر 1،100 دلار خواهد داشت! با وجود تمام این تفاسیر هنوز صحت هیچ یک از موارد نام برده شده به طور رسمی مورد تأیید سامسونگ قرار نگرفته‌اند. نظر شما در مورد این خبر چگونه است؟  

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟