آیا از این قابلیت‌های ال‌جی جی 6 باخبر بودید؟
08/05/1396 - 19:30
5 ترفند جالب مرتبط با لاک اسکرین گوشی ال‌جی جی 6
اگر از کاربران گوشی ال‌جی جی 6 یا طرفداران سری محصولات شرکت ال‌جی هستید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به طور مختصر 5 ترفند جالب مرتبط با لاک اسکرین گوشی جی 6 شرکت ال‌جی را خدمتتان معرفی کنیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

مقدمه

این روزها گوشی‌های هوشمند مجموعه عظیمی از قابلیت‌های مختلف را در اختیارمان قرار می‌دهند. در این بین برقراری تماس جزو ساده‌ترین قابلیت‌هایی است که به واسطه اسمارتفون‌ها در دسترسمان قرار خواهد داشت. اما تمم قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند به طور واضح ارائه نشده‌اند و برخی از آن‌ها تقریبا مخفی هستند!

به این قابلیت‌های مخفی می‌تواند به عنوان یک ترفند نگاه کرد. در گوشی ال‌جی جی 6 (پرچمدار سال 2017 ال‌جی) مجموعه‌ عظیمی از این ترفندها ارائه شده است. ما در این مقاله قصد داریم فقط به 5 نمونه از ترفندهای جالب مرتبط با لاک اسکرین اسمارتفون مذکور اشاره کنیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

اضافه کردن انیمیشن وضعیت آب و هوا به لاک اسکرین

گوشی ال‌جی جی 6 قابلیتی را ارائه می‌کند که به موجب آن شما می‌توانید وضعیت آب و هوای محلی که در آن هستید را به صورت انیمیشن بر روی لاک اسکرین گوشی خود ببینید! برای مثال اگر هوا بارانی باشد، لاک اسکرین شما هم بارش باران را نشان می‌دهد و اگر هوا برفی باشد، لاک اسکرین گوشی جی 6 هم بارش برف را به صورت انیمیشن به تصویر می‌کشد. برای فعال کردن این قابلیت کافیست که به منوی Settings و سپس Lock Screen دستگاه بروید و گزینه Weather Animation را فعال کنید.

اضافه کردن میانبر اپلیکیشن‌ها به لاک اسکرین

تصور کنید که بتوانید آیکون میانبر یک اپلیکیشن را به طور مستقیم بر روی لاک اسکرین گوشی خود قرار داده و مستقیما آن برنامه را از صفحه قفل شده نمایشگر خود اجرا کنید. این امر در گوشی ال‌جی جی 6 امکانپذیر است. برای انجام این کار باید در منوی تنظیمات لاک اسکرین گزینه Shortcut را انتخاب کنید و آیکون میانبر اپلیکیشن مد نظرتان را انتخاب نمایید. شما نهایتا قادر به اضافه کردن 5 آیکون میانبر اپلیکیشن به لاک اسکرین گوشی هستید.

تغییر انیمیشن سواپ (Swap)

گوشی جی 6 این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در صورت تمایل انیمیشن دستگاه در شرایط سواپ یا کشیدن انگشت بر روی لاک اسکرین را تغییر دهید. برای این حالت 5 انیمیشن مختلف ارائه شده است.

غیر فعال کردن لاک اسکرین

کاربران گوشی ال‌جی جی 6 حتی می‌توانند لاک اسکرین گوشی را به کل غیر فعال کنند. برای انجام این کار کافیست که به منوی تنظیمات لاک اسکرین دستگاه مراجعه کنند و سپس گزینه Select screen lock را لمس نمایند. در نهایت باید گزینه None را برای این قسمت انتخاب کنند. بدین ترکیب لاک اسکرین گوشی غیر فعال می‌شود.

استفاده از قفل ضربه‌ای برای لاک اسکرین

اغلب ما از قفل‌های الگویی، عددی یا اسکنر انگشت دستگاه برای قفل‌گشایی از نمایشگر استفاده می‌کنیم، اما روش دیگری هم برای انجام این کار وجود دارد که اصطلاحا Knock Code نامیده می‌شود و گوشی جی 6 ال‌جی از آن پشتیبانی می‌کند. در این روش شما یک الگوی ضربه‌ای را ایجاد خواهید کرد و با ضربه زدن آرام بر روی نمایشگر قادر به آنلاک آن خواهید بود.

کلام آخر

ترفندهای فوق جالب‌ترین و اصلی‌ترین ترفندهای مرتبط با لاک اسکرین گوشی ال‌جی جی 6 محسوب می‌شوند. امیدوار هستیم که از این ترفندها و مقاله تدارک دیده شده لذت برده باشید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟