گوشی بعدی شما باید هوآوی آنر 5 ایکس باشد!
12/05/1396 - 13:20
چرا هوآوی آنر 5 ایکس یکی از بهترین گوشی‌های فعلی بازار است؟
اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، گوشی هوشمند هوآوی آنر 5 ایکس (Huawei Honor 5X) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. اگر این مسئله را باور ندارید، حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به دلایل و موضوعاتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا هوآوی آنر 5 ایکس یکی از بهترین گوشی‌های فعلی بازار بوده و باید آن را خریداری کنید! با سایت شبکه همراه باشید.

مقدمه

این روزها تنوع گوشی‌های هوشمند به شدت زیاد شده و این مسئله سبب گشته تا اغلب ما برای انتخاب یک گوشی مناسب با مشکل مواجه شویم. برای اینکه بتوانید یک گوشی خوب خریداری کنید، باید حتما اطلاعات کافی در مورد این محصولات داشته باشید و نیازهایتان را با ویژگی‌های هر گوشی مقایسه کنید.

در حین انتخاب گوشی، مقرون به صرفه بودن آن مطمئنا برای اغلب ما از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین بسیار از ما به دنبال گوشی‌های هستیم که مقرون به صرفه باشند و در عین حال قدرت و کیفیت مناسبی را ارائه کنند. اگر شما هم به دنبال یک گوشی این چنینی هستید، شک نداشته باشید که گوشی هوآوی آنر 5 ایکس یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود!

در ادامه این مقاله به موضوعاتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا گوشی هوآوی آنر 5 ایکس یکی از بهترین گوشی‌های فعلی موجود در بازار به شمار می‌رود و شما نباید در خرید آن شک داشته باشید. بنابراین با سایت شبکه همراه شوید.

دلیل اول: زیبایی و خوش دست بودن

گوشی هوشمند هوآوی آنر 5 ایکس ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد. بدنه فلزی و خوش تراش آن به گونه‌ای طراحی شده که حس یک گوشی باکیفیت را مستقیما به کاربر منتقل می‌کند. زمانی که این گوشی را در دست می‌گیرید، تصور اینکه قیمت آن کمتر از 1 میلیون تومان باشد، امری بسیار دشوار خواهد بود! پس اولین دلیل ما زیبایی و خوش دست بودن دستگاه است.

دلیل دوم: قدرت عملکرد

 هوآوی آنر 5 ایکس به تراشه اسنپدراگون 616 کوالکام با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 مجهز است. همچنین رم دستگاه ظرفیت 2 گیگابایتی دارد. این ترکیب سبب می‌شود که گوشی مذکور تقریبا از پس اجرای هر بازی گرافیکی بر آید و در رده قیمتی خود یکی از قدرتمندترین اسمارتفون‌های موجود باشد.

دلیل سوم: پشتیبانی از حافظه جانبی، اتصال LTE 4G و دو سیم کارت

گوشی هوآوی آنر 5 ایکس به طور پیش‌فرض حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد، اما امکان نصب حافظه جانبی هم به دستگاه وجود دارد. ضمنا این گوشی از اتصال همزمان دو سیم کارت و شبکه LTE هم پشتیبانی می‌کند. هر سه این موارد می‌توانند از نقاط قوت و دلایلی برای خرید گوشی مذکور باشند.

دلیل چهارم: دوربین باکیفیت

دوربین اصلی هوآوی آنر 5 ایکس از یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که به واقع کیفیت عالی دارد. همچنین دوربین سلفی دستگاه هم از یک سنسور 5 مگاپیکسلی مطلوب تشکیل می‌شود. به نظر ما کیفیت دوربین اصلی گوشی مذکور یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن خواهد بود.

دلیل پنجم: اسکنر انگشت باکیفیت

در پنل پشتی و درست زیر لنز دوربین گوشی هوآوی آنر 5 ایکس یک اسکنر مربعی شکل ارائه شده که به واقع کیفیت عملکرد عالی دارد. تجهیز اسمارتفون‌های با قیمت مقرون به صرفه به اسکنر انگشتی با این کیفیت عموما کمتر دیده می‌شود، اما آنر 5 ایکس هوآوی از این مسئله بهره‌مند است.

دلیل ششم: قیمت باورنکردنی!

هوآوی آنر 5 ایکس در بازارهای داخلی کشورمان با قیمتی در حدود 630،000 تومان به فروش می‌رسد. این قیمت در مقایسه با کارایی که این اسمارتفون دارد به واقع عالی است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید، هوآوی آنر 5 ایکس یکی از بهترین‌های پیش رویتان خواهد بود.

کلام آخر

شش مسئله فوق از اصلی‌ترین دلایلی هستند که می‌توانند ثابت کنند چرا هوآوی آنر 5 ایکس یکی از بهترین گوشی‌های فعلی بازار است! این گوشی با توجه به قیمتی که دارد بدون شک یکی از باکیفیت‌ترین اسمارتفون‌های موجود فعلی خواهد بود. نظر شما در مورد آنر 5 ایکس هوآوی چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟