13/06/1396 - 18:03
دو مانیتور خمیده ایسوس برنده جایزه  IFA 2017  + عکس
ایسوس در جریان نمایشگاه IFA 2017 از دو مانیتور خمیده جدید با نام‌های اختصاصی MX38VC و MX32VQ رونمایی کرد که از سری محصولات Designo Curve این شرکت به شمار می‌روند. به دلیل سبک طراحی زیبا و چشم‌نوازی که در این دو مانیتور بکار گرفته شده، ایسوس توانست جایزه iF 2017 را از آن خود کند. با سایت شبکه همراه باشید.

در جریان نمایشگاه IFA 2017 مانیتورهای زیادی توسط شرکت‌های مختلف رونمایی شدند، اما در بین تمام آن‌ها ایسوس بود که توانست جایزه بهترین طراحی (iF 2017) را از آن خود کند! این جایزه به دلیل معرفی دو مانیتور MX38VC و MX32VQ از سوی ایسوس به این کمپانی تایوانی تعلق گرفت. در ادامه به معرفی دقیق‌تری دو مانیتور مذکور و مشخصات فنی آن‌ها می‌پردازیم.

از مانیتور Asus MX38VC آغاز می‌کنیم. این مانیتور 37.8 اینچی از نمایشگری خمیده و با وضوح تصویر 3840 در 1600 پیکسل بهره می‌برد. نسبت تصویر آن 21 به 9 است، بنابراین با یک مانیتور عریض رو به رو هستیم. لبه‌ها یا حاشیه‌های فریم این مانیتور بسیار باریک هستند و بدین سبب به نظر می‌رسد که تقریبا کل پنل جلویی آن از صفحه نمایش تشکیل شده است. این سبک طراحی در مانیتور MX32VQ هم به کار گرفته شده و این مسئله اصلی‌ترین دلیلی بود که منجر به اهدای جایزه iF 2017 به شرکت ایسوس شد.

ایسوس برای افزایش کیفیت صدای خروجی از این مانیتور با شرکت هارمن کاردن همکاری داشته، بنابراین مانیتور MX38VC در عین ظرافت از اسپیکرهای قدرتمند و با کیفیتی بهره می‌برد. این مانیتور به دو پورت HDMI، یک نوع USB Type C، و یک درگاه ورودی PC Audio مجهز است. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب مانیتور MX38VC مربوط به توانایی آن در اتصال به گوشی از طریق بلوتوث و پخش موزیک می‌شود. یعنی شما می‌توانید از طریق بلوتوث ارتباط مابین گوشی و مانیتور خود را برقرار و موزیک‌های گوشی را از طریق اسپیکر مانیتور پخش کنید.

در سمت مقابل مانیتور MX32VQ ایسوس از صفحه نمایشی 31.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد. نسبت تصویر آن برابر با 16 به 9 در نظر گرفته شده و مسلما ابعاد آن از مانیتور 38 اینچی MX38VQ کوچک‌تر خواهد بود. با این حال تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص مانیتور MX38VQ در بردار کوچک‌تر آن هم ارائه شده است. این قابلیت‌ها شامل مواردی مثل اسپیکرهای داخلی با کیفیت، پشتیبانی از اتصال بلوتوث و ارتباط با گوشی برای پخش موزیک و همچنین سبک طراحی بدون حاشیه می‌شوند. این مانیتور به غیر از پورت اتصال USB Type C تمام پورت‌های اتصال مشابه مانیتور MX38VQ را ارائه می‌کند. ضمنا هر دو مانیتور جدید نام برده شده از تکنولوژی گیم‌پلاس و آداپتیو سینک ایسوس بهره‌مند هستند. قیمت دو مانیتور MX32VQ و MX38VQ به ترتیب برابر با 550 دلار و 1600 دلار در نظر گرفته شده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟