باگ‌های صفحه نمایش آیفون X کاربران را آزار می‌دهند
صفحه آیفون 10 هفت میلیون تومانی باگ‌های عجیبی دارد!
حتما می‌دانید که عرضه آیفون 10 یا همان آیفون X اپل به تازگی آغاز شده است. حال که زمان بسیار کوتاهی از عرضه این محصول می‌گذرد، بسیاری از کاربران در مورد بروز مشکلات و باگ‌هایی در عملکرد نمایشگر این گوشی گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند. با سایت شبکه همراه باشید.

‌چند روز پیش دیسپلی‌مت اشاره داشته که نمایشگر آیفون 10 بهترین نمایشگر حال حاضر موجود در گوشی‌های هوشمند است! اما به نظر می‌رسد که نباید چندان به گزارش دیسپلی میت اطمینان کنید، چرا که طبق گزارش کاربران، نمایشگر این گوشی باگ‌ها و مشکلات آزاردهنده‌ای دارد!

چند روز بعد از عرضه آیفون 10 مشخص شد که صفحه نمایش آن اگر در دمای بسیار پایین قرار بگیرد، تقریبا کاملا هنگ کرده و پاسخی در قبال دستورات کاربر ارائه نمی‌کند! اپل مدعی شده بود که آیفون‌هایش در دمای 0 الی 35 درجه سانتیگراد بدون مشکل عمل خواهند کرد، اما نمایشگر آیفون 10 در دمای نزدیک به 0 درجه کاملا هنگ کرده و گزارش کاربران زیادی این مسئله را به تایید رساند.

اما خوشبختانه اپل در قبال این موضوع عکس‌العمل نشان داده و اشاره کرد که با یک به روز رسانی نرم افزاری ساده مشکل هنگ کردن نمایشگر آیفون 10 در دمای نزدیک به 0 درجه را برطرف می‌کند. این موضوع سبب شد که پرونده این باگ نمایشگر آیفون 10 بسته شود، اما با این حالت پایان ماجرا اینجا نیست و ظاهرا باگ‌های صفحه نمایش آیفون 10 ادامه دارند!

بنا به گزارش چندین کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل توییتر و رددیت، صفحه نمایش آیفون 10 آن‌ها دچار یک باگ بسیار عجیب شده و در گوشه سمت راست یا چپ خود یک خط سبز رنگ عمودی را نمایش می‌دهد! این کاربران که تعداد آن‌ها در حال حاضر تقریبا به 35 نفر رسیده، مدعی شده‌اند که با ریستارت آیفون هم خط عجیب سبز رنگ نمایشگر برطرف نمی‌شود! اپل در پاسخ به اغلب این کاربران خواسته که آپدیت iOS 11.1.1 را در گوشی نصب کنند و از برخی دیگر هم خواسته تا گوشی را به نمایندگی‌های مجاز اپل ببرند تا مورد بررسی قرار گیرد.

جالب است بدانید که برخی از کاربران حتی مدعی هستند قابلیت فیس آی‌دی (Face ID) آیفون 10 زمانی که آن‌ها عینک می‌زنند قادر به آنلاک گوشی نیست! اگرچه این موضوع ارتباطی با نمایشگر آیفون 10 ندارد، اما در هر حال از باگ‌هایی محسوب می‌شود که مطمئنا هیچ کاربری تمایل ندارد با صرف هزینه‌ای در حدود 7 میلیون تومان بعد از خرید یک گوشی با آن‌ رو به رو شود. نظر شما در رابطه با این موضوع و باگ‌های عجیب صفحه نمایش آیفون 10 چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟