سامسونگ هم مثل اپل از گوشی با قلب X رونمایی می‌کند
گلکسی X همان گوشی با نمایشگر تاشوی سامسونگ است!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا گوشی مجهز به نمایشگر تاشویی که مدت‌هاست شایعات زیادی در مورد آن می‌شنویم و قرار است توسط شرکت سامسونگ تولید شود، سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) نام خواهد داشت! بنابراین بعد از آیفون X اپل نوبت به سامسونگ می‌رسد تا گوشی منحصر به فردش را با لقب X رونمایی کند. با سایت شبکه همراه باشید.

مدت‌هاست که شایعات زیادی در مورد برنامه‌ریزی سامسونگ در راستای تولید و عرضه اسمارتفونی می‌شنویم که از نمایشگر با قابلیت تا شدن بهره‌مند می‌شود. اخبار مربوط به این گوشی تقریبا چند سال است که منتشر می‌شوند و سامسونگ هم به شکل جدی بر روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است. طبق گزارش‌های پیشین، گوشی مجهز به نمایشگر تاشوی سامسونگ سال آینده رونمایی می‌شود. این گوشی چند وقت پیش توانست تأییدیه‌ وای‌فای و بلوتوث را دریافت کند.

اما طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، نام گوشی مذکور فاش شده است! این گوشی که با شماره مدل SM-G888N0 شناخته می‌شود، احتمالا با نام تجاری گلکسی ایکس روانه بازار خواهد شد! این نام‌گذاری کاملا مشابه با سبک نام‌گذاری است که اپل امسال در رونمایی از آیفون ایکس یا بهتر بگوییم 10 در پیش گرفت. جالب است بدانید که چندی پیش لندینگ پیچ گوشی SM-G888N0 (گلکسی ایکس) سامسونگ در سایت رسمی این شرکت مشاهده شد.

با این وجود هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که اسمارتفون مذکور یک محصول رده بالا خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 مجهز می‌شود. همچنین برخی منابع عقیده دارند که این گوشی قبل از معرفی دو پرچمدار سال 2018 سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس معرفی خواهد شد، اما احتمال معرفی گلکسی ایکس در کنار این دو گوشی هم وجود دارد. نظر شما در رابطه با این موضوع و گوشی گلکسی ایکس سامسونگ چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟