مشخصات فنی گوشی جدید سونی فاش شد
سونی یک پرچمدار قدرتمند را به CES2018 می‌آورد!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، احتمالا شرکت ژاپنی سونی در تلاش است تا یک پرچمدار اندرویدی قدرتمند و جدید را با خود به نمایشگاه CES 2018 بیاورد. البته احتمال رونمایی از این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 هم وجود دارد که کمی دیرتر از CES برگزار می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

شرکت کوالکام به تازگی از تراشه اسنپدراگون 845 رونمایی کرد. این تراشه پرچمدار جدید کوالکام است و احتمالا در سال 2018 گوشی‌های اندرویدی برتر زیادی به این تراشه مجهز می‌شوند. حال و بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا پرچمدار شرکت سونی یکی از اولین محصولاتی خواهد بود که با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام روانه بازار می‌شود.

پرچمدار جدید سوتی با کد H8216 از سوی منابع غیر رسمی مورد خطاب واقع شده و گفته می‌شود که عرضه آن در سه ماه نخست سال 2018 انجام خواهد شد. بنابراین به احتمال زیاد شاهد رونمایی از این گوشی در نمایشگاه CES 2018 خواهیم بود. البته برخی منابع هم عقیده دارند که شاید پرچمدار سونی در کنگره جهانی موبایل 2018 یا همان نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود!

اما طبق اطلاعات ارائه شده، پرچمدار سونی علاوه بر تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی هم مجهز می‌شود. ابعاد آن 148 در 73.4 در 7.4 میلیمتر خواهد بود و وزن گوشی 156 گرم عنوان شده است. بنابراین با یک گوشی سبک و نسبتا باریک رو به رو هستیم که احتمالا از زبان طراحی پیشین محصولات شرکت سونی پیروی می‌کند.

طبق گزارش‌های دیگری که در مورد این گوشی منتشر شده، احتمالا شاهد تجهیز آن به نمایشگر 5.48 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) خواهیم بود و دوربین اصلی دستگاه از ساختار دوبل بهره‌مند می‌شود. سونی احتمالا از دو لنز 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی پرچمدارش استفاده می‌کند و یک لنز 15 مگاپیکسلی را هم به عنوان دوربین سلفی گوشی در نظر خواهد گرفت. بنابراین پرچمدار آینده سونی احتمالا از نظر کیفیت عکسبرداری سلفی یک گوشی قدرتمند خواهد بود.

گفته می‌شود که سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده روی گوشی H8216 سونی، اندروید 8.1 اوریو بوده و باتری دستگاه هم ظرفیت مناسب 3130 میلی آمپر ساعتی را به همراه دارد. همچنین باتری بدون تردید از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. در نهایت باید اشاره کنیم که با وجود تمام این تفاسیر هنوز صحبت این موضوع توسط خود شرکت سونی به صورت رسمی مورد تایید واقع نشده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟