معرفی تلفن‌هاى تحت شبکه دى-لینک: DPH-120SE
مزایای بسیار سرویس تلفن تحت شبکه (VOIP) سبب شده تا استفاده از این تکنولوژی در سراسر جهان رو به افزایش باشد و به‌سرعت فراگیر شود. در کشور ما نیز کمتر سازمانی است که از این فناوری برای سهولت در ارتباطات خود بهره نگرفته باشد. دی ـ لینک یکی از برندهای محبوب متخصصان شبکه در ایران است که با بیش از 30 سال سابقه محصولاتش با گارانتی معتبر ایزی عرضه می‌شود و در این مدت توانسته سهم قابل‌توجهی از بازار IT کشور را به خود اختصاص دهد. در اینجا به معرفی دستگاهی از برند دی‌ـ لینک در حوزه تلفن‌های تحت شبکه خواهیم پرداخت.

این محصول یک دستگاه شیک، جمع‌وجور و اقتصادی به‌شمار می‌آید که با ظاهر مدرن و زیبای خود به یکی از گزینه‌های جذاب روی میز اداره‌ها، موسسات و شرکت‌ها تبدیل‌شده است.
این دستگاه تقریبا تمام کارایی‌های دستگاه DPH-400SE/F4 را دارد؛ با این تفاوت که این دستگاه از یک خط یا یک اکانت SIP پشتیبانی می‌کند و صفحه‌نمایش کوچک‌تری دارد.
در این دستگاه کیفیت صدا بسیار شفاف، رسا و قابل‌قبول است و این تلفن هم از قابلیت‌های مختلفی مانند انتقال تماس، کالر آیدی، کنفرانس 3 مسیره و شماره‌گیری سریع پشتیبانی می‌کند.
در پایان گفتنی است با توجه به این‌که تلفن‌های تحت شبکه دی ـ لینک مانند سایر تجهیزات VOIP این برند با گارانتی معتبر و 2 ساله شرکت ایزی در بازار ایران عرضه می‌شود، می‌توانید با خیالی آسوده و با توجه به نیازتان از این تلفن‌ها در پروژه‌های VOIP خود استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟