با هدف افزایش مسئولیت‌پذیری عمومی در حوزه‌ سواد رسانه‌ای
همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود
روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران گزارش داد که همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی با رسالت افزایش مسئولیت‌پذیری عمومی در حوزه‌ی سواد رسانه‌ای و با تأکید بر جایگاه و اهمیت "نخبگان و مجامع علمی، سازمان‌های مسئول و افراد آگاه" در امر توسعه‌ سواد رسانه‌ای و به‌منظور تبدیل این مهم به نهضتی عمومی و فراگیر؛ در دو بخش علمی/ پژوهشی و ترویجی –کاربردی برگزار می‌شود. همچنین دبیرخانه همایش سواد رسانه ای به برترین مقالاتی که از طرف شرکت‌کنندگان ارسال شود، نشان سرآمد سواد رسانه‌ای اهدا خواهد شد. این همایش از دهم لغایت دوازدهم آبان‌ماه 95 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی با رسالت افزایش مسئولیت‌پذیری عمومی در حوزه‌ی سواد رسانه‌ای و با تأکید بر جایگاه و اهمیت نخبگان و مجامع علمی، سازمان‌های مسئول و افراد آگاه در امر توسعه‌ سواد رسانه‌ای و به‌منظور تبدیل این مهم به نهضتی عمومی و فراگیر در دو بخش علمی-پژوهشی و ترویجی-کاربردی برگزار می‌شود.

سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی،  سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های سواد رسانه‌ای با تأکید بر مسئولیت اجتماعی، سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، اقدامات کاربردی و توسعه محور، سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی؛ توانمندسازی جامعه و آثار و نتایج سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، از جمله محورهای مقالات محسوب می شوند.

همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود

همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی از تاریخ 10 لغایت 12 آبان‌ماه 95 و همزمان با روز فرهنگ عمومی در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های شهر تهران، برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت یا از طریق ارسال آثار به نشانی mas.info@saramad.ir در همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی شرکت کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟