توسط شرکت دانیار در هتل پارسیان استقلال:
اولین سمینار «مرکز داده کارآمد» برگزار شد
اولین سمینار «مرکز داده کارآمد» توسط شرکت دانیار و در سالن دریای نور هتل بین‌المللی پارسیان استقلال برگزار شد. در این سمینار سخنرانان آخرین استانداردهای مورد استفاده درطراحی مراکز داده را بر پایه محورهایی چون استانداردها، طراحی محیط و سرمایش، بهینه‌سازی و توزیع انرژی، طراحی کابل‌کشی ساخت‌یافته و روش‌های اندازه‌گیری میزان کارایی مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

استقبال بیش از 320 نفر کارشناسان ارشد مرکز داده و حضور چهره‌های شاخصی از مدیران و متخصصان بخش دولتی و خصوصی در این سمینار چشمگیر بود. از نکات قابل توجه در این سمینار می‌توان به حضور چند تن از مدرسین و متخصصین عالیرتبه خارجی در کنار متخصصین دانیار اشاره نمود. براساس نظر شرکت‌کنندگان، موضوعات ارایه شده در این سمینار منطبق بر فناوری‌های روز دنیا بود و مطالب فنی ارزشمندی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سمینار "مرکز داده کارآمد" توسط شرکت دانیار برگزار شد

در این مراسم حسین عطرسایی، مدیرعامل شرکت دانیار با ابراز خرسندی از حسن توجه شرکت‌کنندگان به این نشست، وعده داد که به زودی نسبت به برگزاری سمینارهای تخصصی با موضوعات متنوع اقدام نماید.

سمینار "مرکز داده کارآمد" توسط شرکت دانیار برگزار شد

وی همچنین اعلام کرد که دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی کابل‌کشی ساخت یافته و مرکز داده بصورت متوالی به نمایندگی از موسسات آموزشی، استاندارد و ممیزی معتبر و صاحب نام بین‌المللی به عنوان خدمتی دیگر از این شرکت ارایه گردد. شرکت کنندگان در این مراسم بر گستردگی و تنوع استانداردها و راهکارهای فنی مطرح شده توسط سخنرانان اذعان داشتند و هم عقیده بودند که برای طراحی و اجرای یک مرکز داده کارآمد، باید از مجریان و مشاوران مطلع و آشنا با دانش روز بهره گرفت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟