13/08/1396 - 11:12
 10 مطلب پربازدید سایت شبکه - هفته دوم آبان
در هفته دوم آبان ماه مقاله راهنمای خرید مودم‌های همراه 4G پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مقالات آموزشی، فصل دانش کامپیوتر و راهنمای خرید موبایل جزو مطلب پربازدید سایت قرار گرفتند. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

محبوب‌ترین مودم‌های همراه 4G کدام‌اند؟ + قیمت و عکس

دنیای اینترنت دنیای تغییرات سریع است. گویا همین دیروز بود که سعی در اتصال به اینترنت از طریق کارت های اشتراک اینترنت Dial Up داشتیم، اما امروزه به دنبال استفاده از اینترنت در همه جا و در حال حرکت هستیم، آن هم نه تنها دریافت اینترنت، بلکه دریافت و به اشتراک گذاری میان چندین دستگاه.


یک پلاس و این همه غوغا؟ مقایسه‌ آیفون 8 و 8 پلاس

هر ساله همه علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند منتظر معرفی محصولات اپل هستند تا ببینند این غول دنیای فناوری چه چیزهای تازه‌ای برای عرضه در چنته دارد. اما امسال اوضاع برای اپل کمی پیچیده بود. از طرفی این شرکت سه گوشی بسیار خوب و قدرتمند روانه بازار کرد؛ از طرف دیگر به دلیل تبلیغات فراوان بر روی مدل موسوم به iPhone X، فروش دو مدل دیگر بسیار پایین‌تر از حد تصور بود. اما این فروش پایین نباید باعث شود که شما فکر کنید با دو گوشی معمولی یا ضعیف طرفید. برای آشنایی با این دو گوشی و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، با سایت شبکه همراه شوید.


آشنایی با رشته‌های اصلی کارشناسی کامپیوتر در ایران

آیا داوطلب کنکور سراسری دانشگاه‌ها هستید؟ آیا قصد دارید رشته کامپیوتر را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های ایران انتخاب کنید؟ این رشته‌ها کدام هستند و چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ در این مقاله به معرفی رشته‌های اصلی کامپیوتر در ایران در مقطع کارشناسی می‌پردازیم و به تفاوت‌ها و مشابهت‌هایشان با یکدیگر و با رشته‌های معادل در دانشگاه‌های دنیا اشاره می‌کنیم.


راهنمای خرید بهترین گوشی 1.7 تا 2 میلیون تومان (آبان 96)

اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید و بودجه شما چیزی در حدود 2 میلیون تومان است، این راهنمای خرید را از دست ندهید. در این مطلب قصد دارید به معرفی بهترین گوشی‌هایی بپردازیم که با صرف بودجه‌ای مابین 1.7 تا 2 میلیون تومان قادر به خریدشان خواهید بود.


چگونه می توانیم نام SSID شبکه خود را تغییر دهیم؟

روترهای خانگی وای‌فای از عبارتی برای مشخص کردن خودشان در یک شبکه محلی استفاده می‌کنند. عبارتی که در اصطلاح رایج به آن SSID گفته می‌شود. تولیدکنندگان روترها از یک نام پیش‌فرض برای SSID همه روترهایی که تولید می‌کنند استفاده می‌کنند. به‌طور مثال روترهای LikSys به‌طور ستی از نام Linksys به عنوان SSID پیش‌فرض استفاده می‌کنند.


هفت راهکار موثر برای سریع تر شدن سرعت شارژ باتری اسمارت‌فون

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال آن هستند تا سریع‌ترین راهکار شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار دهند. کاربران نیز مشتاق هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتری گوشی‌های خود را شارژ کنند. ما در این مقاله تکنیک‌های کوتاه اما تاثیرگذار در این زمینه را به شما نشان می‌دهیم.


WPS، چگونه سریع و ساده، بدون نیاز به گذرواژه به وای‌فای متصل شوید


از این موضوع اطلاع داشتید که اگر یک لپ‌تاپ مجهز به ویندوز 10 یا یک تبلت ترکیبی شبیه به سرفس پرو داشته باشید این توانایی را دارید تا از استاندارد WPS برای اتصال سریع به شبکه‌های وای‌فای استفاده کنید؟ بدون آن‌که نیازی به گذرواژه شبکه داشته باشید؟ اگر تمایل دارید که از WPS روی دستگاه مجهز به ویندوز 10 خود استفاده کنید کافی است از استاندارد WPS استفاده کنید.


آموزش حذف و غیر فعال سازی اکانت اینستاگرام

بسیاری از کاربران برای حذف یا غیر فعال سازی اکانت اینستاگرام خود دچار مشکل می‌شوند. اکانت اینستاگرام به دو روش مختلف قابل غیر فعال کردن است که در یکی از روش‌ها اکانت باز هم قابل بازگشت خواهد بود و در روش دیگر اکانت برای همیشه حذف می‌شود. در ادامه قصد داریم به آموزش نحوه انجام این دو کار بپردازیم.


وای فای عمومی آسیاتک چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

چ

اگر علاقه مند به دنیای فناوری اطلاعات و اخبار آن باشید، احتمالا توصیه های اخیر وزیر ارتباطات در رابطه با وای فای عمومی را شنیده اید. توصیه ای به اپراتور های اینترنتی که خدمات وای فای در سطح شهر به کاربران ارائه نمایند. اپراتور های نظیر همراه اول، ایرانسل و شرکت های اینرنتی نظیر آسیاتک شروع به ارائه این سرویس کرده اند. در این مقاله با اینترنت وای فای عمومی آسیاتک و نحوه استفاده از آن آشنا می شویم.


سه اصل کلیدی برای رشد کسب و کار

توسعه کسب و کار برای هر استارتاپ نوپایی بسیار مهم و حیاتی است و بدون آن، کسب و کار شما فقط باید برای بقا بجنگد، چه برسد به این که بخواهد پیشرفت کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟