پهنای باند اینترنت اختصاصی برای زمان اختصاصی
14/05/1394 - 18:08
مبین‌نت پهنای‌باند اینترنت اختصاصی برای زمان‌های خاص به سازمان‌ها می‌دهد!
شرکت ارتباطات مبین‌نت پهنای‌باند اینترنت اختصاصی ویژه سازمان‌ها و ادارات را در ساعات کاری اداری و در محدوده زمانی 7 صبح تا 17 عصر و 7 صبح تا 19 عصر ارائه کرده است.

سازمانها و شرکت‌ها به روش‌های مختلفی و اغلب در ساعت‌های اداری معمول روزانه به بستر ارتباطی اینترنت نیاز دارند. این درحالی است که حجم ارسال و دریافت اطلاعات، سرعت و بازه‌ زمانی مورد نیاز برای انجام این فعالیت‌ها و هم‌چنین سطح و میزان دسترسی هر سازمان یا شعب وابسته به آن به اینترنت در تعیین نوع خدمات قابل ارایه به این سازمان‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

بر همین اساس شرکت ارتباطات مبین‌نت طرح‌های مختلفی را با توجه نیازهای متنوع سازمان‌ها تهیه و در سبد محصولات و خدمات خود قرار داده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی این طرح‌های جدید برای مصارف اداری، امکان مدیریت بر هزینه آن‌ها است که این مسئله برای سازمان‌ها حایز اهمیت است. برخی دیگر از مشخصات این طرح قیمت 114 هزار تومان برای هر مگابیت، دانلود نامحدود، تجهیزات امانی و نصب رایگان، پشتیبانی ویژه 24 ساعته و امکان دسترسی بر بستر ارتباطات رادیویی و فیبر نوری است. 

چنانچه به اطلاعات بیش‌تری در مورد پهنای باند اینترنت اختصاصی مبین‌نت ویژه سازمان‌ها و شرکت‌ها دارید می‌توانید به وب‌سایت مبین‌نت مراجعه نمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟