19/12/1396 - 14:23
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از کارخانه آی‌تی تا استراق سمع
در هفته گذشته مطلب داغ‌ترین کاربردهای اینترنت اشیا پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و و مقالاتی با موضوعات شبکه، ترفند، گوشی، خودرو و موفقیت در جایگاه بعدی 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته جای گرفتند.

داغ‌ترین کاربردهای اینترنت اشیا در سال 2018

فناوری اینترنت اشیا (IoT) طی سال‎های آینده پیشرفت قابل ملاحظه‎ای خواهد داشت و شاهد گسترش هرچه بیشتر آن در بخش‎های صنعتی، انرژی، حمل و نقل و به‌ویژه استفاده در شاخه‎های جدیدی مثل بهداشت و سلامت خواهیم بود.

ادامه مطلب


چرا مهندسان گوگل، فیسبوک و توییتر از شست‌وشوی مغزی هراس دارند

کارکنان گوگل، فیسبوک و توییتر کسانی که باعث شدند مردم سراسر جهان به فناوری، گوشی‌های هوشمند و به‌ویژه اینترنت اعتیاد پیدا کنند، اکنون خود از ویران‌شهر گوشی‌های هوشمندی که زمینه‌ساز آن بوده‌اند در هراس هستند. آن‌ها می‌گویند: «ذهن‌ ما می‌تواند ربوده شود.»

ادامه مطلب


چگونه در ویندوز 10 بدون استفاده از هیچ ابزار جانبی ماشین مجازی ایجاد کنیم؟

زمانی که صحبت از ماشین مجازی به میان می‌آید، بسیاری از کاربران به فکر نرم‌افزارهایی همچون Virtual Box، VM ware workstation و... می‌افتند، حال آن‌که ویندوز 10 قابلیت قدرتمندی در این زمینه دارد که البته از دید اغلب کاربران پوشیده است. Hyper-V یکی از قدرتمندترین ابزارهای ناشناخته ویندوز به شمار می‌رود که دقیقا برای همین منظور طراحی شده است، البته ابتدا باید این ابزار را در ویندوز 10 فعال کنید.

ادامه مطلب


آغاز عصری جدید در شبکه‌‌ها و مراکز داده با Intent‌Based Networking

در دنیای شبکه همیشه ایده‌های بزرگ‌تری وجود دارند که قرار است آینده را تغییر ‌‌دهند. چند سال پیش Ethernet Fabric در مراکز داده و سپس SDN ارائه شد. در حال حاضر SD-WAN وجود دارد که به‌سرعت در حال رشد است و پس از آن انتظار Intent-Based Networking را داریم.

ادامه مطلب


چگونه مانع از استراق‌سمع اندروید و گوگل از گوشی خود شویم؟

آیا گوشی اندرویدی شما همواره به‌مکالمات‌تان گوش می‌کند؟ آیا گوگل یک لاگ از تمام چیزهایی که می‌گویید نگه می‌دارد؟ و اگر چنین است، چه راه حلی برای مقابله با آن وجود دارد؟

ادامه مطلب


زندگی خوب است اما اوضاع موبایل‌های ال‌جی نه!


گزارش‌های مالی ال‌جی از سه ماهه آخر سال 2017، خبر از زیان مالی 187 میلیون دلاری بخش موبایل این کمپانی بزرگ داده‌اند و جالب است بدانید این اولین باری نیست که بخش موبایل ال‌ جی چنین زیان فاحشی را رقم می‌زند.

ادامه مطلب


پنج ترفند جی‌میل که هر کاربر حرفه‌ای باید از وجود آن‌ها اطلاع داشته باشد

آیا شما هم جزء آن گروه از کاربرانی هستید که احساس می‌کنید وقتش رسیده است تا گوگل تغییراتی در پست الکترونیک جی‌میل به وجود آورد؟ بیشتر محصولات و سرویس‌های کاربردی گوگل همچون برنامه تقویم، سرویس اخبار و... در 18 ماه گذشته مورد بازطراحی قرار گرفته و به قابلیت‌های جدیدی تجهیز شده‌اند، اکنون زمان آن فرا نرسیده است که جی‌میل سرویس بعدی باشد؟

ادامه مطلب


آی‌تی، کارخانه‌ میلیاردرسازی

فوربز جدیدترین فهرست مربوط به ثروتمندان جهان در سال 2018 را منتشر کرد. در این فهرست که نام 2208 نفر از ثروتمندان جهان در آن قرار گرفته برای 32 سال متوالی است که از سوی فوربز منتشر شده است. نکته قابل این فهرست به رده‌های اول آن باز می‌گردد که نشان می‌دهد فناوری اطلاعات همچنان یکی از پول‌سازترین روندهای حال حاضر است.

ادامه مطلب


11 ترفند علمی برای یادگیری سریعتر مطالب و به یاد آوردن آن‌ها

کودکان اگر می‌خواهند شانس مبارزه کردن و رسیدن به تمام اهداف متعالی که والدینشان برایشان تعیین کرده‌اند را داشته باشند، باید مهارت یادگیری را تمرین کنند. اما برخی‌ها همیشه به یک روش فکر و مطالعه می‌کنند، بدون آن که روش‌های خود را ارتقاء دهند و بهبود ببخشند.

ادامه مطلب


با 30 میلیون چه ماشینی می‌توان خرید؟

با 30 میلیون ماشینی می‌توان خرید؟! ما به سوال شما جوابی نخواهم داد! در این مقاله کلیه ماشین‌های صفر با قیمت زیر 30 میلیون را بررسی و سعی می‌کنیم به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم.

ادامه مطلب

 

ایسوس

نظر شما چیست؟