22/02/1398 - 20:10
جدول واریز حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت 98
یونس کریم نژاد افزود: تا پایان ماه جاری حقوق تمامی مستمری بگیران این سازمان با اعمال افزایش ها طبق زمان بندی پرداخت می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اینجا کلیک کنید


بروزرسانی: 28 خرداد 98

 واریز حقوق خردادماه مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی از عصر روز سه‌شنبه مورخه 1398/03/28 در حال انجام است.


بروزرسانی: 20 خرداد 98

مابه ‌تفاوت حقوق بازنشستگان تا آخر خرداد 98 پرداخت می‌شود

رحمت‌اله پورموسی به عنوان فعال کارگری خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تا آخر خرداد 98 داد و افزود این افزایش حقوق از اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت شده و مابه تفاوت فروردین ماه هم تا آخر خرداد پرداخت می‌شود.

مطالعه متن کامل خبر


شاید به مطالب زیر هم علاقه‌مند باشید:


بروزرسانی: 30اردیبهشت 98

بر اساس اخبار رسیده از سوی کاربران سایت، خبرها هاکی از آن است که دیروز بعد ازظهر (29 اردیبهشت 98) حقوق اردیبهشت ماه برخی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی واریز شد. حقوق سایرین نیز  در حال واریز است. لطفا در بخش دیدگاه این مطلب شرایط واریز حقوق خود را با ما و سایر  بازنشستگان و مستمری‌بگیران در میان بگذارید.


بروزرسانی: 26 اردیبهشت 98

پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کشوری براساس احکام جدید به همراه معوقات فروردین

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق اردیبهشت ماه تمامی بازنشستگان این صندوق براساس احکام جدید سال 98 به همراه معوقات فروردین ماه خبر داد. دکتر سید میعاد صالحی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در توئیتر خود نوشت: "جلسه دیشب درباره حقوق بازنشستگان تا 30 دقیقه بامداد طول کشید به لطف خدا و با تلاش مضاعف همکاران دیگر حقوق اردیبهشت ماه بر اساس احکام جدید 98 به همراه معوقات فروردین واریز می‌شود."


 واریز حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی با اعمال افزایش‌ها

مدیرکل امور مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت مستمری بازنشستگان با اعمال افزایش‌های سال جاری از 20 اردیبهشت آغاز شده و مستمری بگیران از همین ماه افزایش مستمری خود را دریافت می کنند.

یونس کریم نژاد افزود: تا پایان ماه جاری حقوق تمامی مستمری بگیران تامین اجتماعی با اعمال افزایش‌ها طبق زمان بندی پرداخت می‌شود.

مطلب پیشنهادی

آخرین اخبار واریز سود سهام عدالت در سال 98
مبلغ واریز سود سهام عدالت در اردیبهشت 98

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران  مناطق سیل زده

وی افزود: به منظور مساعدت با استانهای سیل زده، حقوق اردیبهشت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این استانها به همراه افزایش‌های اعمال شده پرداخت شده است.

زمان پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین 98 بازنسشتگان

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، کریم نژاد اضافه کرد: در تلاش هستیم مابه التفاوت افزایش مستمری بازنشستگان مربوط به فروردین 98 را در خرداد پرداخت کنیم.


هنوز جدول واریزی از سوی سازمان تامین اجتماعی منتشر نشده. پس از انتشار جدول واریز حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت 98 این مطلب ویرایش شده و جدول منتشر می‌شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟