دستاورد جدید شرکت خودروسازی دوج
این خودروی پلیس صفحه‌نمایش لمسی 12 اینچی خارق‌العاده‌ای دارد!
به غیر از چراغ قرمز و آبی، علائم سازمانی و مأموران تنومند و قوی‫هیکل، منحصربفردترین ویژگی خودروی پلیس قسمت داخلی آن است. خودروهای پلیس معمولا مجهز به انواع وسایل الکترونیکی هستند که در داخل اطاقک ماشین قرار دارد. از جمله این وسایل یک لپ‫تاپ و یک رادیو هستند که روی صفحه محکمی قرار دارند.

شرکت خودروسازی دوج (Dodge) در خودروی جدید خود به نام 2016 Charger Pursuit از روشی مانند تسلا استفاده کرده است. در مدل جدید تمام تجهیزات اصلی قبلی قرار دارند با این تفاوت که این بار داخل صندوق عقب جا داده شده‫اند و کنترل آن‫ها از طریق صفحه‫نمایش لمسی 12.1 اینچی Uconnect که در جلوی راننده قرار دارد، انجام می‫شود. نرم‫افزار مخابره، چراغ چشمک‌زن، رادیو و کار با دوربین همگی از طریق صفحه‌نمایش یا صفحه‌کلید بی‫سیم انجام می‫گیرد، در نتیجه هم فضای داخل خودرو آزادتر می‫شود و هم این‫که دید مأموران پلیس دچار مشکل نمی‫شود.

به گفته رئیس و مدیر‫عامل دوج، تام کانیسکیس، "مدل جدید که به عنوان یکی از کاراترین خودروهای پلیس شناخته می‫شود، دارای بهترین و بینظیرترین سیستم صفحه‫نمایش لمسی Uconnect است و موجب می‫شود تا سیستم کامپیوتر مأموران قانون به سادگی با این فناوری جدید کارکند. سیستم بکار گرفته شده تحت شدیدترین تست‌ها و آزمایش‌ها قرار گرفته و به زیبایی و با ظرافت خاصی در پنل خودرو کار گذاشته شده تا به عنوان مرکز فرمان سیار به خوبی وظایف خود را انجام دهد. و این فناوری فقط از عهده شرکتی مانند دوج برمی‫آید."

سیستم کنترل جدید برای کار بسیار لذت‫بخش می‫باشد ولی برای کسانی که هم‫چنان همان سیستم قدیمی را ترجیح می‫دهند یکسری کلیدها و دسته‫های اضافی در قسمت پایین مرکز کنترل آب و هوا تعبیه شده است. اگر به دنبال این هستید که به نوعی این سیستم را برای خودروی خود بکار بگیرید، باید بدانید که سیستم صفحه‫نمایش لمسی 12.1 اینچی Uconnect انحصارا برای 2016 Charger Pursuit شرکت دوج طراحی و ساخته شده است، پس اگر فکر می‫کنید که نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید، بهتر است که از همین الان به فکر گذراندن دوره پلیس و امتحان ورودی آن باشید.

ایسوس

نظر شما چیست؟