13/07/1398 - 20:30
خرید بلیط بازی فوتبال ایران و کامبوج برای خانم‌ها - جایگاه ویژه زنان استادیوم آزادی
بازی فوتبال ایران و کامبوج در انتخابی جام جهانی فوتبال 2022 اولین مسابقه فوتبالی است که امکان خرید بلیط و ورود خانم‌ها به ورزشگاه فراهم شده است. در ادامه نحوه خرید بلیط ایران و کامبوج برای خانم‌ها در جایگاه ویژه زنان ورزشگاه آزادی آموزش داده می‌شود.

با توجه به اعلام فدراسیون جهانی فوتبال جهت حضور بانوان در استادیوم برای تماشای مسابقات فوتبال تیم ملی، سامانه بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج، بخش خرید بلیط برای زنان را نیز اضافه کرد.

نحوه خرید بلیط بازی ایران و کامبوج برای خانم ها

برای خرید بلیط بانوان برای تماشای بازی ایران و کامبوج ابتدا وارد سایت فروش بلیط www.pin90.ir  شوید.

پس از ورود برای روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. 

از آنجایی که پیش از این امکان خرید بلیط برای خانم ها برای تماشای فوتبال وجود نداشت، ابتدا باید عضو سایت شوید تا به مرحله بعد بروید. 
اطلاعات این صفحه را پر کرده و تیک گزینه زن را بزنید سپس روی  ثبت نام کلیک کنید.

پس از ثبت نام دوباره به صفحه خرید بلیط فوتبال ایران و کامبوج بازمی‌گردید. یکبار دیگر روی خرید بلیط کلیک کنید.

در بازی فوتبال ایران و کامبوج 4 جایگاه ویژه خانم‌ها در نظر گرفته شده است، جایگاه‌های (A9 - A8 - A7 - A6). روی جایگاه مورد نظر خود کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

پس از انتخاب جایگاه باید صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. صندلی های بنفش قابل انتخاب هستند. پس از انتخاب صندلی در بخش انتهایی صفحه روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

در مرحله بعد اطلاعات خود را تکمیل کنید و روی کلید بررسی بزنید.

پس تایید روی گزینه پرداخت کنید کلیک کنید تا مراحل خرید بلیط شما به پایان برسد و بلیط تماشای بازی ایران و کامبوج برایتان صادر شود.

از تماشای فوتبال تیم ملی ایران با کامبوج لذت ببرید.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟