14/12/1398 - 02:00
تست آنلاین و رایگان کرونا توسط نظام پزشکی + لینک تست
بخش آموزش آنلاین سازمان نظام پزشکی کشور با راه اندازی وبسایت کرونا امکان تست آنلاین بیماری کرونا را فراهم کرد. با انجام این تست متوجه می‌شوید که آیا برای انجام تست فیزیکی کرونا باید به بیمارستان مراجعه کنید یا خیر.

آیا من کرونا دارم؟ آیا باید به بیمارستان مراجعه کنم؟

در وضعیت همه‌گیری کرونا یکی از مشکلات اصلی، مراجعه بی‌مورد به مراکز درمانی است. چرا که هم باعث آلودگی جدید شده و هم امکان خدمت‌رسانی به افراد نیازمند را پایین می‌آورد.
در عین حال ممکن است علایمی پیدا کنیم که به ابتلای کرونا شک داشته باشیم. در این صورت راهکار چیست؟
برنامه تست آنلاین کرونا تلاش می‌کند با مطرح کردن چند پرسش پزشکی به یک تصمیم بالینی برسیم: آیا هم اکنون نیاز یه مراجعه به پزشک و مراکز درمانی دارم یا نه؟

چگونه آنلاین تست کرونا بدهیم؟

ابتدا وارد سایت تست آنلاین کرونا که توسط سازمان نطام پزشکی کشور تهیه شده شوید سپس روی دکمه تایید و شروع کلیک کنید.

سایت تست آنلاین کرونا

سپس اطلاعات محل سکونت و مشخصات جسمانی خود را وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

سایت تست آنلاین کرونا

در ادامه به سوالاتی که نمایش داده شده پاسخ دهید. با توجه به پاسخ های شما سوالات مراحل بعد درباره امکان ابتلای شما به ویروس کرونا متفاوت خواهد بود. چند نمونه از سوالات سامانه تست آنلاین کرونا را مشاهده کنید.

سایت تست آنلاین کرونا

 

سایت تست آنلاین کرونا

در نهایت با توجه به پاسخ های شما به سوالات نتیجه تست آنلاین کرونا شما نمایش داده می‌شود. امیدواریم نتیجه تست کرونا شما هم مانند نمونه زیر منفی باشد.

 توجه: الگوریتم‌های  برنامه تست آنلاین کرونا با همکاری اساتید و نظارت سازمان نظام پزشکی تهیه شده اما نباید نتایج آن را به صورت ۱۰۰ درصد قابل اتکا بدانید اما انجام این تست دیدی بهتر از وضعیت بیماری‌تان می‌دهد و متوجه می‌شوید که آیا برای تست حضوری کرونا باید به مراکز درمانی رجوع کنید یا خیر.

در سامانه کرونا سازمان نطام پزشکی کشور علاوه بر انجام تست آنلاین کرونا می‌توانید اطلاعات مفید دیگری در زمینه آشنایی با ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن را مطالعه کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟