08/06/1399 - 22:02
مهلت معرفی مشمولان سربازی فارغ التحصیل دیپلم 98
مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 که مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در کنکور سراسری سال 99 شرکت کردند با توجه به مقررات و جهت رفع مشکل نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نمایند. در ادامه به مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 اشاره شده است.

مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 

  • مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 که مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در کنکور سراسری سال 99 شرکت کردند با توجه به مقررات و به جهت رفع مشکل این عزیزان تا 31 شهریورماه مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نمایند.
  • مهلت مذکور صرفاً به جهت ثبت درخواست ها در دفاتر پلیس +10 می باشد و زمان اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98  در ماه های آتی مشخص می شود.

ثبت درخواست و دریافت برگ آماده به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 

  • مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 که مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده می بایست با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) نسبت به ثبت درخواست و دریافت برگ آماده به خدمت اقدام کنند.

 ثبت نام و زمان دقیق شروع به تحصیل مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 

  • سردار مهری: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور مساعدت و تعیین تکلیف مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98  منتظر اعلام نتایج و برنامه زمان بندی انتخاب رشته، ثبت نام و زمان دقیق شروع به تحصیل این عزیزان از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های علوم و بهداشت است که به محض تعیین موارد مذکور، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط مربوط به مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 را به زودی اعلام می کند.
  • رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: در صورت عدم اعلام برنامه زمان بندی مناسب از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های مذکور و نیز شروع به تحصیل این عزیزان در ترم دوم، اعزام مشمولان در نزدیک ترین ماه انجام تا آنها بتوانند دوره آموزشی خود را در نیروهای مسلح گذرانده و در صورت تمایل در بهمن ماه از خدمت ترخیص می شوند.
  •  کلیه نیروهای مسلح موظف هستند برابر مقررات در صورت اعلام قبولی مشمولان به سرعت نسبت به تسویه حساب با مشمولان اقدام  به جهت ادامه تحصیل آنها را به سازمان وظیفه عمومی معرفی کنند.

دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مشمولان فارغ التحصیل دیپلم 98 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا : متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانه khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

شرایط و قوانین معافیت خدمت سربازی چیست؟

شرایط خرید سربازی سال 1399

ایسوس

نظر شما چیست؟