31/01/1400 - 16:00
پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا هند/ لیگ قهرمانان آسیا 2021
اگر قصد تماشای پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را دارید در ادامه این مطلب معرفی برترین سایت‌ها و اپ‌هایی که بازی پرسپولیس و گوا را مستقیم، زنده و آنلاین پخش می‌کنند را مشاهده می نمایید.

 بازی پرسپولیس و گوا / لیگ قهرمانان آسیا 2021

  • تیم های فوتبال پرسپولیس و گوا هند در چارچوب بازی های هفته سوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم خواهند رفت.

 

سایت‌های پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا / لیگ قهرمانان آسیا 2021

پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا / لیگ قهرمانان آسیا 2021 : شبکه سه از طریق سایت صدا و سیما

پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا لیگ قهرمانان آسیا 2021 : شبکه سه از طریق سایت شبکه 3

پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا / لیگ قهرمانان آسیا 2021شبکه سه از طریق سایت تلوبیون

 

اپلیکیشن‌های پخش زنده و آنلاین پرسپولیس و گوا / لیگ قهرمانان آسیا 2021

اپلیکیشن‌ تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا / لیگ قهرمانان آسیا 2021 

اپلیکیشن‌ تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

اپلیکیشن‌ آیوپخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و گوا لیگ قهرمانان آسیا 2021

اپلیکیشن‌ آیو: پخش زنده و آنلاین بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

تاریخ و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و گوا/ لیگ قهرمانان آسیا 2021

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و گوا 

تاریخ: ‌سه‌شنبه - 31 فروردین 1400

ساعت: 21:30

 اسامی داوران دیدار سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021

  • اسامی داوران دیدار سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه E بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و گوا هند را اعلام کرد.
  • حنا حطاب (داور وسط از سوریه)، علی احمد (کمک داور اول از سوریه)، عبدالهادی العنزی (کمک داور دوم از کویت) و احمد علالی (داور چهارم از کویت)، الیم آریفوف (ناظر بازی از ازبکستان) و نیمال ویکراماتونگا (ناظر داوری از سریلانکا)، برای این دیدار معرفی شدند.
  • حطاب سوری و 32 ساله در بازی‌ پرسپولیس و الوحده و همچنین گوا و الوحده داور چهارم بود.

گوا هند - پرسپولیس ایران

 

  • پرسپولیس در دیدار مقابل الریان قطر با نمایشی دیدنی در همان ابتدای نیمه دوم شرایط را برای پیروزی ارزشمند خود دنبال کرد تا در پایان این بازی با شش امتیاز به عنوان مدعی اصلی صعود در صدر جدول قرار گیرد.
  • شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برتری مقابل الوحده امارات و الریان قطر، اکنون در سومین گام از این رقابت‌ها باید برابر گوا هند حاضر شوند؛ تیمی که با متوقف کردن دو حریف قبلی سهم زیادی در صدرنشینی سرخ‌ها داشته و باید دید اکنون این تیم چه عملکردی مقابل میزبان از خود به جا خواهد گذاشت.
  • حامد لک که در بازی قبلی دروازه‌اش را مقابل حریف باز شده دید، اکنون برابر گوا امیدوار است دومین کلین خود در فصل جدید را ثبت کند.
  • در خط دفاعی سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان  حاضر هستند و در سمت راست همانند دو دیدار قبلی سیامک نعمتی و در سمت چپ نیز وحید امیری به میدان می‌روند.
  • در خط میانی کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در کنار خود احسان پهلوان و مهدی ترابی را خواهند داشت تا بار دیگر قدرت بازیسازی و تکنیکی بالای سرخ‌ها به دنبال باز کردن مقاومت حریف در این جدال باشد.
  • شاید مهمترین تغییر این بازی حضور عیسی آل کثیر به عنوان بازیکن فیکس در این جدال باشد. مهاجم سرخ‌ها بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت اکنون اولین حضور فیکس خود را مقابل گوا تجربه می‌کند و در کنار خود شهریار مغانلو را خواهد داشت. مغانلو نیز بعد از شکست طلسم گلزنی‌اش و دبل در بازی قبلی با روحیه‌ای بالاتر در این جدال حاضر شده و باید دید زوجی که هواداران پرسپولیس انتظارش را می‌کشیدند چه نمایشی خواهند داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل گوا

  • حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو

ایسوس

نظر شما چیست؟