اتفاق‌نظر دو وزارت‌خانه برای ایجاد اشتغال پایدار
تفاهم دو وزارت‌خانه برای توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران
روز گذشته در نشستی با حضور علي ربيعي و محمود واعظي وزراي ارتباطات و فناوري اطلاعات با تعاون، كار و رفاه اجتماعي و معاونين آنان، موافقت‌نامه‌ای درخصوص توسعه کسب‌و‌‌کار و اشتغال پایدار میان دو وزارتخانه به امضا رسید. همچنین در این نشست، تفاهم‌نامه توسعه صنعت بازي (گيم و انيميشن) نیز با حضور نماينده سازمان يونيدو (توسعه صنعتي ملل متحد) و رئيس بنياد بازي‌هاي رايانه‌اي و معاونت اشتغال وزارت كار امضا شد.

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و تعاون، كار و رفاه اجتماعي تفاهم‌نامه همكاري در راستاي توسعه كسب و كار و اشتغال پايداردر بخش ICT امضا كردند. براساس اين توافق‌ها كه به امضاي علي ربيعي و محمود واعظي وزراي ارتباطات و فناوري اطلاعات با تعاون، كار و رفاه اجتماعي و معاونين آنان رسيد، مقرر شد دو وزارتخانه در اين راستا همكاري كنند. همچنين توافق‌نامه همكاري بين يو نيدو، معاونت اشتغال وزارت كار و رفاه اجتماعي و معاونت امور دولت، مجلس و استان‌هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نیز امضا شد.

مطلب پیشنهادی

مشخصات سه مدل پژو جدید ایران‌خودرو منتشر شد + گالری عکس

اعطاي مجوز مركز توانمند سازي كسب‌وكارهاي نوپا به رئيس پارك علمي و فناوري استان به امضاي مهندس جهانگرد و استاندار كردستان، توافقنامه توسعه مخابرات، اعطاي مجوز مركز آپاي كردستان به رئيس دانشگاه استان توسط مهندس جهانگرد، اعطاي مجوز وام كميته وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به مدير كل آی‌سی‌تی استان كردستان با امضاي مهندس جهانگرد و دكتر دوايي، معاونين وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ديگر توافق‌هاي صورت گرفته بين دو وزارتخانه بود.

ایسوس

نظر شما چیست؟