روند کاریابی و کارآفرینی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای تسهیل می‌شود
سایت ایران‌گیم‌جابز برای کاریابی در صنعت بازی ایران راه‌اندازی شد!
مهرداد آشتیانی، معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از راه‌اندازی پایلوت «سامانه کاریابی و کارآفرینی صنعت بازی‌های رایانه‌ای» خبر داد. این سامانه با هدف تسهیل روند کاریابی و کارآفرینی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای به صورت آزمایشی و رایگان در دسترس عموم قرار گرفته و پس از گذشت مدت کوتاهی و گرفتن بازخوردهای صاحب‌نظران و فعالان صنعت؛ به صورت سراسری فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.

مهرداد آشتیانی گفت: «بنیاد از ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی در حوزه کاریابی استقبال می‌کند و هم‌اکنون نیز طی توافقی که با سامانه کاریابی مشاغل هنرهای دیجیتال انجام شده، قرار است تمامی رزومه‌ها و اطلاعات کارجویان و کارفرمایان به سامانه نیز منتقل شود. همچنین گفتگوهای اولیه برای همکاری با مجموعه طراحان سپید به‌عنوان صاحب امتیاز سامانه گیم جابز (gamejobs.ir) نیز برای ارتقای هر چه بیشتر این سامانه و هم‌افزایی عمومی در این حوزه انجام شده است.

این سامانه دو قشر کارفرما و کارجو را به یک‌دیگر متصل می‌کند؛ به نحوی که کارفرما جایگاه‌های شغلی مد نظر خود را درج کرده و کارجو با داشتن تخصص لازم می‌تواند برای دست‌یابی به آن شغل درخواست خود را ارسال کند. همچنین کارجویان می‌توانند رزومه خود را در سامانه ثبت کنند تا کارفرمایان بهتر و راحت‌تر نیروی مدنظر خود را بیابند. سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی irangamejobs.ir در اختیار کارجویان و کارفرمایان صنعت بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد.

ایسوس

نظر شما چیست؟