یک هفته با بهترین مطالب سایت شبکه باشید!
۱۰ مطلب پربازدید این هفته سایت شبکه: از فلسفه زمان و رموز جی‌کی‌رولینگ تا آیفون و تلگراف
این هفته با نمایشگاه آیفای ۲۰۱۶ شروع شد و با کنفرانس معرفی آیفون‌های جدید اپل به پایان رسید. پس طبیعی است که در میان پربازدیدترین مطالب این هفته خبرهایی از بهترین محصولات آیفا تا معرفی اپل‌واچ ۲ و آیفون ۷ ببینید اما برای افرادی که علاقه‌مند موضوع‌های موفقیتی هستند؛ باز چندین مطلب داریم و البته دو مطلب درباره وای‌فای و یک مقاله بسیار جذاب و هیجان‌انگیز درباره زمان. بهترین نرم‌افزار این هفته را هم از دست ندهید!

ساعت هوشمند اپل واچ 2 معرفی شد + گالری عکس

اپل دقایقی پیش و در جریان کنفرانس اختصاصی خود از اپل واچ 2 (Apple Watch 2) رونمایی کرد. با ما باشید تا نگاهی به مشخصات فنی این محصول داشته باشیم.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل رسما معرفی شدند + گالری عکس

اپل دقایقی پیش در جریان کنفرانس اختصاصی خود از دو آیفون جدیدش با نام‌های آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) رونمایی کرد. پس از شایعات طولانی با ما باشید تا نگاهی به مشخصات فنی رسمی آیفون‌های جدید اپل داشته باشیم.

۱۰ ترفند برای غلبه بر مخالفت‌های خانواده در کسب‌وکار جدید

سال‌های اولیه شروع یک کسب و کار می‌تواند سختی‌های زیادی برای فرد به دنبال داشته باشد، در این میان حمایت یا عدم حمایت خانواده نقش مهمی در شروع و ایجاد کسب و کار ایفا می‌کند. عدم حمایت از سوی خانواده می‌تواند ذهن فرد کارآفرین را به خود مشغول نماید و او را از وظایف مهمترش باز دارد، بخصوص اگر جوان و در اول راه باشد.

چگونه پیش از فروش گوشی اطلاعات آن را کاملا حذف کنیم؟

شاید تمایل داشته باشید که بنا به هر دلیل خاصی گوشی هوشمند خود را بفروشید. در این شرایط باید پیش از فروش دستگاه اطلاعات شخصی که در آن ذخیره شده را حذف کنید.

با این ۷ قابلیت روترها، وای‌فای بهتری بسازید!

تا همین چند سال پیش روترهای بی‎سیم دستگاه‎های جدید و ناشناخته‎ای بودند که از آنها صرفا برای رساندن اینترنت به خانه و محل کار استفاده می‎شد، اما حالا آنها قادر به انجام وظایف بسیار بیشتری از پشتیبانی چندین فرکانس بی‎سیم تا ابزارهای مدیریت موبایل هستند.

چگونه در مراکز عمومی وای‌فای سریع‌تری بگیریم؟

وقتی در سفر هستید و نیاز دارید در فرودگاه یا هتل از اینترنت استفاده کنید و همین‌طور وقتی ساعتی در یک کافی‌شاپ استراحت می‌کنید؛ باید از وای‌فای عمومی استفاده کنید ولی تصور غلط این است که نمی‌توان سرعت یک وای‌فای عمومی را افزایش داد. ما به شما یک ترفند جادویی یاد می‌دهیم که وای‌فای سریع‌تری در مراکز عمومی داشته باشید.

جدیدترین محصولات ایسوس در نمایشگاه آیفا 2016 + گالری عکس

شرکت ایسوس در IFA 2016 از جدیدترین نوآوری‌های خود در زمینه بازی‌های ویدئویی و همچنین سبک زندگی رونمایی کرد. نمایشگر‌های مخصوص بازی و مودم‌های بی‌سیم AC از مهمترین محصولات به نمایش گذاشته شده در آیفای امسال بود. در ادامه عکس‌ها و مشخصات این محصولات را ببینید.

۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان خالق میلیاردر هری‌پاتر!

جی‌کی رولینگ زنی تنها و مطلقه بود که توانست با خلق رمان‌های هری‌پاتر یکی از ثروتمندترین نویسندگان جهان شود. او توانست با خیال‌پردازی‌هایش‌ و البته پافشاری و پشتکار در آنچه که به آن ایمان داشت، به موفقیت و آرزوهایش دست پیدا کند. شنیدن رمز موفقیت این نویسنده ثروتمند خالی از لطف نیست.

دانلود کنید: اپلیکیشن تلگراف؛ نسخه ایرانی و پیشرفته تلگرام به زبان فارسی 

اپلیکیشن تلگرام هم اکنون محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در بین ایرانی‌ها محسوب می‌شود، اما با این حال اگر تلگرام را در کنار اپلیکیشن تلگراف قرار دهید، متوجه کمبودها و نقاط ضعف آن خواهید شد. تلگراف نسخه‌ای غیررسمی از اپلیکیشن تلگرام است که از زبان پارسی پشتیبانی کرده و قابلیت‌ها پیشرفته‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

حقایقی غیرقابل‌تصور درباره زمان

تا به امروز فرضیه‌های علمی مختلف مطرح شده در ارتباط با عنصر زمان نادیده گرفته شده‌اند. اما به راستی آیا می‌توانید زمان را در یک جمله تعریف کنید؟ آیا این واژه در پیدایش جهان کنونی ما نقش داشته است؟ با ما همسفر شوید تا به دنیای پر رمز و راز فیزیک وارد شویم و مشاهده کنیم آیا این یک واژه ساختگی است یا واقعا وجود دارد.

ایسوس

نظر شما چیست؟