مسابقه مردمی اربعین
برای اربعین حسینی به ایرانسل ایده بدهید و اپلیکیشن بسازید!
با هدف تسهیل زیارت کربلای معلی و رفع نیازهای شرکت‌کنندگان در این فریضه دینی، شرکت ایرانسل مسابقه مردمی ارائه ایده و طراحی اپلیکیشن‌های تلفن همراه را برگزار می‌کند. علاقمندان به حضور در این مسابقه می‌توانند تا 22 شهریورماه و مصادف با عید سعید قربان، برنامه‌های کاربردی خود و ایده‌هایی که قابلیت تبدیل‌شدن به برنامه‌های کاربردی دارند را با موضوع‌ «راهپیمایی میلیونی زائران کربلای معلی» و با محوریت سهولت زیارت و رفع نیازهای شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، در سایت ایرانسل ثبت کنند.

پس از ثبت ایده‌ها و برنامه‌ها، پذیرفته‌شدگان علاوه بر برخورداری از اجر معنوی کمک به تسهیل زیارت کربلای معلی، از حمایت شرکت ایرانسل در جهت تجاری‌سازی و بهره‌برداری از ایده‌ها و برنامه‌های ارائه شده در ایام اربعین حسینی امسال بهره‌مند می‌شوند. پدیدآورندگان و ایده‌پردازان حقیقی و حقوقی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و ایده‌ها و ساختار محتوایی اپلیکیشن‌ها باید در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. هر پدیدآورنده و ایده‌پرداز می‌تواند حداکثر یک ایده یا اپلیکیشن را به دبیرخانه برگزاری مسابقات ارسال نماید. همچنین برنامه‌های ارسالی باید تحت سیستم عامل‌های Android یا iOS و Mobile Web App اجرا شود. 

پس از اتمام زمان ارسال برنامه‌ها و ایده‌ها، بررسی اولیه بر روی آن‌ها انجام شده و آثار واجد شرایط به مرحله بعد راه خواهند یافت. در این مرحله، داوران بررسی‌های لازم را با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده انجام می‌دهند و آثار برگزیده جهت پیاده‌سازی و بهره‌برداری در زمان راهپیمایی اربعین حسینی انتخاب خواهند شد. علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از وب‌سایت مسابقه مردمی اربعین به نشانی arbaeen.irancell.ir/Portal/Home بازدید کرده یا به دبیرخانه این مسابقه به آدرس تهران، میدان هروی، بلوار شهید پناهی نیا، خیابان زندی، خیابان قادری، کوچه علی دوست، پلاک مراجعه کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟