به دلیل استقبال بالای خانواده‌های ایرانی
مهلت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ۹۵ تمدید شد
چند روز است که سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن آغاز شده و این اتفاق برای اولین بار در کشور عملی می‌شود. هرچند در روزهای اول مراجعه مردم به سایت سرشماری متوسط ارزیابی شده بود؛ اما استقبال زیاد برای اعلام مشخصات اینترنتی نفوس و مسکن موجب شد تا مرکز آمار ایران مهلت سرشماری اینترنتی را تمدید کند.

امیدعلی پارسا، رئیس مرکز آمار ایران درخصوص مشارکت مردم افزود: «میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی 95 نسبت به روزهای گذشته بسیار چشمگیر بوده و ما با هدف کاهش ترافیک اقدام به تمدید مهلت سرشماری اینترنتی به مدت 3 روز تا پایان روز سه شنبه (27 مهر) کردیم.»

از ابتدای آغاز سرشماری اینترنتی تا امروز 15 میلیون و 115 هزار نفر معادل 4 میلیون و 472 هزار خانوار اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کردند. این میزان افراد و خانوارهای ثبت‌نام شده 19 درصد کل جمعیت و 17 و نیم درصد کل خانوارها است.

به گزارش تابناک، پارسا درخصوص سرشماری حضوری گفت: «سرشماری حضوری هم از 28 مهر آغاز می‌شود و تا 28 آبان در سراسر کشور ادامه خواهد داشت. از همه هموطنان درخواست می‌شود از فرصت ایجاد شده برای سرشماری اینترنتی استفاده کنند تا آمار کشور را در تراز سرشماری اینترنتی در دنیا بالا ببرند.»

خانواده‌های ایرانی می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ به سایت سرشماری ۹۵ مراجعه کنند. قبل از مراجعه می‌توانید ده ترفند ثبت‌نام سریع در سایت سرشماری ۹۵ را بخوانید!

 

ایسوس

نظر شما چیست؟