رئیس سازمان نظام‌صنفی اعلام کرد:
استارت‌آپ‌های برتر الکامپ 2016 به نمایشگاه سبیت آلمان می‌روند
همانند سال گذشته، سازمان نظام صنفی مجری برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌دوم است. قرار است نمایشگاه ایران الکامپ 2016 از 25 لغایت 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار شود. در این خصوص، رئیس سازمان نصر در جمع خبرنگاران علاوه بر اعلام خبر حضور آقای روحانی در افتتاحیه یا بازدید از نمایشگاه،‌ از اختصاص یک سالن مجزا برای برپایی غرفه‌ استارت‌آپ‌ها خبر داد.

ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به توجه ویژه به استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپای فناوری اطلاعات در ایران الکامپ 2016 خبر داد و گفت: «کسب‌و‌کارهای نوپا در اولویت ما قرار دارند و همانند سال گذشته، یک سالن را به این شرکت‌ها اختصاص داده‌ایم که ظرفیت حضور یکصدوپنجاه استارتاپ را دارد. بخشی از هزینه حضور این شرکت‌ها را سازمان نظام صنفی رایانه‌ای متقبل می‌شود و تخفیف هم برای این شرکت‌ها درنظر گرفته شده است. همچنین مطابق با قرارداد همکاری مستقیم منعقد شده با نمایشگاه سبیت آلمان، قرار است برگزیدگان استارت‌آپ‌ها در الکامپ 2016 را  به این نمایشگاه اعزام کنیم.»

مطلب پیشنهادی

۲۲ میلیون ایرانی فاقد تلفن همراه هستند
آمار ضریب نفوذ تلفن همراه سال 94 بیان می‌کند:

سعادت با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با معاونت علمی رئیس جمهور برای حمایت از استارت‌آپ‌های حاضر در الکامپ، تاکید کرد: «در همین حال قصد داریم مراکز شتاب‌دهنده را نیز در سالن استارت‌آپ‌ها جانمایی کنیم تا فضایی برای اعتماد به شرکت‌های نوپا ایجاد شود.»

سعادت درخصوص تعداد کشورهای خارجی حاضر در الکامپ بیست‌و‌دوم گفت: «تا این لحظه، سه کشور چین، کره و تایوان حضورشان قطعی شده و قرار است به صورت مستقیم و کشوری در این نمایشگاه حاضر شوند. اما هنوز آمار روشنی از شرکتهایی که قرار است به صورت نمایندگی در این نمایشگاه حاضر شوند نداریم.»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟