ثبت‌نام نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال آغاز شد
جشنواره رسانه‌های دیجیتال هر ساله در فصل پائیز در دو قالب جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود. در بخش جشنواره‌های این رویداد فرهنگی، قالب‌های گوناگون رسانه‌های دیجیتال شامل سامانه‌های برخط، بازی‌ها و نرم‌افزارهای رایانه‌ای و نرم‌افزارهای تلفن همراه به رقابت با یک‌دیگر می‌پردازند. این جشنواره با هدف جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی ‌درحوزه رسانه‌های دیجیتال برگزار خواهد شد. همچنین در مراسمی به برگزیدگان جشنواره نشان سرآمد و نشان عالی سرآمد اهدا خواهد شد.

سیدمرتضی موسویان، رییس نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در این خصوص گفت: «خانواده و سبک زندگی، تربیت، کودکان و نوجوانان، فرهنگ و تمدن، تنوع فرهنگی، هنر، تاریخ، زبان و گردشگری از بخش‌های مختلف این جشنواره است. در بخش مقاومت و انقلاب اسلامی جشنواره نیز عناوینی چون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی، وحدت اسلامی و تروریسم مطرح می‌شود. 

وی با بیان اینکه ‌در بخش‌های معارف نیز معارف اسلامی، قرآن، اهل بیت(ع)، مکارم اخلاقی و اندیشمندان را خواهیم داشت، از «آموزش هوشمند» بخش‌های آموزش، مهارت، دانش‌افزایی دیجیتال، سرگرمی‌های آموزشی، از «سلامت و زندگی سالم» بخش‌های آمادگی جسمانی، تغذیه، بهداشت، محیط‌زیست و مدیریت منابع، از «تجارت و کسب‌وکار» بخش‌های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، اشتغال، مصرف هوشمند و همچنین از «تولید و انتشار محتوا» بخش‌های شبکه‌های اجتماعی، اشتراک‌گذاری فایل، ویرایشگرها و ابزارهای پژوهشی به عنوان دیگر بخش‌های این جشنواره نام برد.

علاقمندان برای حضور در نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال می‌توانند تا 10 دی‌ماه از طریق صفحه ثبت‌نام در جشنواره نسبت به عضویت، ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند. همچنین شماره تلفن 88845692 از ساعت 10 صبح تا 3 بعدازظهر پاسخ‌گوی سئوالات مشارکت‌کنندگان در نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال است.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟