اولین رویداد کارآفرینی ایکاب در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود
ایکاب (سرنام اولویت، ایده، کار و برکت) یک رویداد آموزشی- تجربی کارآفرینی است که در راستای سه هدف اصلی انگیزش، مهارت آموزی و فرصت سازی طراحی و تدوین شده و قرار است تا برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شود.

رویداد کارآفرینی ایکاب به همت پژوهشکده دانشجویی شهید اعتباری و مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان و با حمایت معاونت جوانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ویژه ایده‌پردازان خلاق و علاقه‌مندان به کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه محیط‌زیست و کشاورزی است و سعی در آموزش و پیاده‌سازی ایده­‌های کاربردی در این حوزه دارد.

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشن تشخیص صدمات بدنی و روحی ورزشکاران طراحی شد

از جمله هدف‌های رویداد کارآفرینی ایکاب می‌توان به افزایش علاقه و انگیزه در افراد با معرفی الگوهای موفق، دسترسی به عوامل فرصت‌ساز شامل منابع اطلاعاتی برای یافتن ایده‌های کسب‌وکار، خدمات آموزشی و مشاوره‌ای، تماس با صاحبان کسب‌وکار، ارائه زیرساخت‌های حمایتی مورد نیاز کارآفرینان، مشوق‌ها و حمایت‌های مالی، کسب مهارت‌های مورد نیاز شامل مهارت فنی و مدیریتی از طریق برنامه‌های آموزشی و تجربی اشاره کرد.

رویداد کارآفرینی ایکاب از اول آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۶ آذرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد و علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می توانند به سایت ikabevent.ir مراجعه کنند. همچنین اینفوگرافیک این رویداد را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید:

 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟