درس‌افزار آزاد شریف
مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف آغاز به‌کار کرد
یکی از راهکارهای موثر و کاربردی آموزش و انتقال علوم مختلف دانشگاهی به علاقمندان، راه‌اندازی سایت‌های آموزش الکترونیکی و همچنین تولید محتوای ویدئویی/آموزشی در کشورها است. خوشبختانه این مهم در ایران هم مد نظر قرار گرفته و دانشگاه صنعتی شریف نسخه آزمایشی مرکز آموزش‌های الکترونیکی را تحت عنوان «درس‌افزار آزاد شریف» برای استفاده عموم علاقمندان راه‌اندازی کرده است.

در حال حاضر در مرکز آموزش‌های الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف آموزش‌های الکترونیکی با 8 دانشکده، 56 استاد و 106 دوره فعالیت می‌کند و دانشکده‌های آن شامل مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، فیزیک، مدیریت و اقتصاد، علوم ریاضی، مهندسی عمران و مهندسی هوا‌فضا به صورت جلسات ویدئویی می‌باشد. همچنین در هر یک از گروه‌های فوق، بخش‌هایی چون درباره دوره، مدرس، فیلم جلسات درس، یادداشت‌های کلاسی، تمرین‌‌های درس و درس‌های مشابه وجود دارد.

درس‌افزار آزاد شریف هم‌اکنون مراحل آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد و در مراحل بعدی، دانشکده‌ها و دروس دانشگاهی بیشتری نیز به آن افزوده خواهد شد. اگر تمایل دارید تا به صورت مجازی در کلاس درس اساتید مجرب حضور داشته و از آن استفاده کنید، می‌توانید به سایت مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنید.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟