یازدهمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی-پژوهشی لکوکاپ برگزار می‌شود
یازدهمین دوره جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ با تلاش خلاقیت‌کده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی شریف و لکوکاپ در لیگ‌های مختلفی چون رباتیک، هوافضا، محاسبات ذهنی و چرتکه، نانو، مزرعه فکر، خلاقیت، طراحی سه بعدی، علوم آزمایشگاهی، پل ماکارونی و دیگر رشته ها از سراسر کشور و با شعار"آینده از آن ماست" در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

تنوع شرکت‌کنندگان این جشنواره از سراسر کشور از یک سو و نیز گستردگی رشته‌های مختلف از سوی دیگر، باعث افزایش جذابیت، هیجان و نیز ارتقاء کیفیت فنی رویداد می‌‌گردد. در این جشنواره به رشته‌های جدید چون طراحی سه بعدی، برنامه نویسی کودکان، ماشین‌های سوخت شیمیایی در لیگ‌های جدید و نیز برگزاری مزرعه فکر در بیش از 30 بخش مختلف می‌توان اشاره کرد.

علاقمندتن می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد علمی با مراجعه به نمایندگی لکو در شهر و یا شهرستان خود نسبت به ثبت‌نام این جشنواره پیش از اتمام مهلت مقرر اقدام نمایند. مهلت ثبت‌نام این دوره از رقابت‌ها از نیمه دوم بهمن آغاز و تا پایان اسفندماه 95 ادامه دارد. اطلاعات بیشتر به نشانی leco.ir وجود دارد.
یازدهمین دوره جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ با حضور شرکت‌کنندگانی از 70 شهر و 140 نمایندگی در روز جمعه 18 فروردین 1396 به میزبانی تهران و در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟