گلکسی اس 8 و 8 پلاس در ایران رونمایی شدند + عکس
سرانجام انتظارها به پایان رسید و جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ (گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس) برای کاربران ایرانی به طور رسمی رونمایی شد.

همان‌طور که می‌دانید جدیدترین پرچمداران سامسونگ برای اولین بار در تاریخ نهم فروردین ماه در نیویورک رونمایی شد. سرانجام با کمی تاخیر دیروز یعنی 14 اردیبهشت ماه در سالن برج میلاد گلکسی اس8 و گلکسی اس 8 ‍پلاس برای کاربران ایرانی نیز رونمایی شد.
در ابتدای مراسم جناب آقای بام سک هنگ، مدیرعامل دفتر سامسونگ در ایران، به طور رسمی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد. هنگ در ادامه ضمن ابراز تشکر از کاربران ایرانی بخاطر استفاده از محصولات سامسونگ افزود "سامسونگ بار دیگر با معرفی محصولی متعلق به آینده، نه تنها صنعت موبایل را وارد عرصه جدیدی می‌کند بلکه ما را به درکی نوین از گوشی هوشمند در مقام ابزاری می‌رساند که می‌تواند ما را به جهان مورد علاقه‌مان نزدیک‌تر کند."

مطلب پیشنهادی

معرفی جالب‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس
پرچمداران جدید سامی چه ویژگی‌های جالب جدیدی دارند؟

در ادامه مراسم جناب آقای علی جعفری مدیر موبایل سامسونگ ضمن توضیحاتی که در مورد امکانات جدیدترین پرچم دار سامسونگ داد، از موفقیت کمپین‌های سال گذشته سامسونگ به ویژه کمپین "هدیه تو به زمین" گفت و نوید کمپین‌های جذاب دیگری را در سال جاری داد. 

سامسونگ همچنین طی قرعه‌کشی که انجام داد، هشت دستگاه گلکسی اس 8 به شرکت‌کنندگان در مراسم رونمایی هدیه داد.

برخی از مشخصات جالب جدید ترین پرچمداران سامسونگ:

  • سامسونگ در کنار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از لوازم جانبی اختصاصی تحت عنوان DeX یا دکس رونمایی کرده است. واژه Dex مخفف عبارت "Desktop Experience" است و این قطعه می‌تواند پرچمداران سامی را قادر به ارائه کارایی شبیه به یک کامپیوتر رومیزی کند! با استفاده از DeX شما می‌توانید یک مانیتور، ماوس و کیبورد را با گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس در تعامل مستقیم قرار دهید و از محیط سیستم‌عامل دسکتاپی که ارائه می‌شود لذت ببرید.
  • پشتیبانی دو اسمارت‌فون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از قابلیت شارژ سریع و شارژ بیسیم، بی‌شک  جالب‌ترین ویژگی‌های دو گوشی مورد نظر محسوب می‌شوند.
  • چیزی در حدود 84 درصد از مساحت پنل جلویی دو گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس توسط صفحه نمایش آن‌ها پوشانده شده است! صفحه نمایش گلکسی اس 8 سامسونگ 5.8 اینچی است و صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس 6.2 اینچی در نظر گرفته شده است. 
  • دو گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ علاوه اسکنر چهره به اسکنر عنبیه چشم هم مجهز هستند. این اسکنر پیش از این در فبلت گلکسی نوت 7 به‌کاررفته شده بود اما با مشکلاتی که برای این فبلت به وجود آمد و نهایتا منجر به جمع‌آوری آن شد.
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه و OIS، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فوکوس اتوماتیک نقطه قوت دیگری برای دو گوشی جدید سامشونگ می باشد.

و در نهایت با اجرایی فوق‌العاده از گروه پالت مراسم رونمایی از گلکسی اس8 و اس 8 پلاس خاتمه یافت.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟