خطر سلفی را جدی بگیریم
06/03/1396 - 15:28
مرگ یک جوان بوکانی به خاطر سلفی با آبشار
در چند سال اخیر هشدارهای زیادی درباره عکس‌های خطرنان سلفی داده شده ولی برخی از جوانان با شوخی از کنارش رد می‌شوند در حالی که هر روز شاهد افزایش آمار مرگ و میر ناشی از سلفی در جهان و البته ایران هستیم.

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، یک جوان ۳۵ ساله بوکانی بر اثر بی‌احتیاطی و به خاطر گرفتن عکس سلفی با آبشار شلماش شهر سردشت جان خود را از دست داد. 

این جوان اهل بوکان بوده است که در روز جمعه به همراه خانواده برای تفریح به کنار آبشار شلماش سردشت می‌آید و بر اثر بی‌احتیاطی و به خاصر گرفتن عکس سلفی خاص به داخل آبشار پرتاب می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد. 

آبشار شلماش یکی از جاذبەهای توریستی شهرستان سردشت بودە کە از سە آبشار با ارتفاع 150 متر تشکیل شدە است. تابلوهایی با عناوین «شنا کردن ممنوع» و «خطر مرگ» در قسمت‌های مختلف این مکان نصب شدە است.

متاسافنه موج سلفی‌بازی به ایران رسیده و در سال جاری تا کنون چندین مورد مرگ بر اثر سلفی گزارش شده است. جوانان دوست دارند برای ثبت یک عکس سلفی خاص دست به انواع خطرهای جانی بزنند در حالی که به عواقب و آثار آن بی‌توجه هستند و در نهایت آسیب‌های جبران‌ناپذیری به خود وارد می‌کنند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟