04/06/1396 - 04:44
10 مطلب پر بازدید سایت شبکه در هفته‌ گذشته
در هفته ای که گذشت مطلب "چگونه هوش خود را بیدار کنیم؟" که در زمینه تکنیک‌های افزایش قدرت هوش است پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و موضوعات: گلکسی، برنامه نویسی، امنیت و موفقیت نیز در رده‌های بعدی پربازدید‌ترین مطالب سایت شبکه قرار گرفتند.

چگونه هوش خود را بیدار کنیم؟

آیا هوشمندی ارثی است؟ چگونه می‌شود با هوش شد؟ آیا می‌شود از صد در صد توانایی مغز استفاده کرد؟ و بی‌نهایت سوال دیگر که ممکن است در زمینه هوش در ذهن ما به وجود آید. بدون شک مغز انسان از پیشرفته‌ترین ابر کامپیوتر امروزی که فضای یک سوله را پر می‌کند و پیچیده ترین محاسبات دنیا را انجام می‌دهد بسیار قوی‌تر است. اما برای بهره‌وری از این کامپیوتر توانا نیاز به آموزش داریم. در ادامه 5 مقاله کاربردی در زمینه تکنیک‌های بهره‌وری از مغز و هوشمندی را گردآوری کردیم. 

سامسونگ به‌طور رسمی از گلکسی نوت 8 رونمایی کرد

سرانجام پس از حرف و حدیث‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیاری که در ارتباط با ویژگی‌ها و مشخصات فنی گلکسی نوت 8 منتشر شده بود، سامسونگ به تاریخ 23 آگوست برابر با اول شهریورماه پس از دو سال وقفه از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد.

همه چیز در باره گلکسی نوت 8 سامسونگ

حتما در جریان خبرهای مربوط به فبلت گلکسی نوت 8 (Samsung Galax Note 8) قرار دارید. این محصول چند روز پیش با ظاهری متفاوت به صورت رسمی معرفی شد. اما به نظر شما گلکسی نوت 8 چه مشخصات و ویژگی‌هایی جدیدی را به همراه دارد که پیش از این در سری محصولات گلکسی نوت شاهد آن‌ها نبودیم؟ 

سه اصل مهم مدیریتی که موفقیت را تضمین می‌کند

هر موضوعی که قابل اندازه‌گیری و سنجش باشد بهبود پیدا کرده و پیشرفت می‌کند. هیچ‌کس به درستی از این موضوع اطلاع ندارد که این جمله را اولین مرتبه توماس اس مانسون نقل کرد یا کارل پیرسون. اولین شخصی بود که این جمله را به زبان آورد. اما موضوعی که اهمیت دارد این است که جمله فوق اکنون به عنوان یکی از قوانین اصلی دنیای کسب‌وکار به رسمیت شناخته می‌شود.

آیا فرد دیگری هم به اکانت تلگرام شما وصل است؟

 اگرچه نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که این مسئله امکانپذیر نیست، اما شما با استفاده از یک ترفند ساده می‌توانید از بروز این مسئله جلوگیری کنید! 

اگر هنوز گلکسی S8 نخریدید این چهار مقایسه جالب را بخوانید

در این مطلب به مقایسه پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 8 با برترین گوشی های حال حاضر دنیا پرداختیم. اگر قصد خرید گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس را دارید ابتدا این مطلب را بخوانید.

چگونه خرید اینترنتی مطمئنی داشته باشیم؟

یکی از سئوالاتی که ممکن است برای شما که قصد انجام خرید اینترنتی و یا استفاده از یک وب سایت را دارید پیش آید این است که چگونه می‌توانم به این وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی اعتماد کنم؟ آیا با اطمینان و امنیت می‌توانم اطلاعات کارت، رمز عبور و یا حتی اطلاعات و عکس‌های شخصی خود را در داخل این سایت استفاده کنم ؟ آیا در هنگام وارد کردن اطلاعات، داده های من را کسی دیگر نمی‌تواند رصد کند؟ در ادامه به موضوع امنیت در خرید اینترنتی می‌پردازیم.

زبان‌های برنامه‌نویسی رو به مرگ

اگر با برنامه‌نویسان گفت‌وگویی داشته باشید مشاهده می‌کنید که هر برنامه‌نویسی یک زبان محبوب خود را برگزیده است. اما یکسری زبان‌های برنامه‌نویسی نیز وجود دارند که بسیاری از برنامه‌نویسان در آرزوی حذف دائمی آن‌ها از جهان فناوری هستند. زبان‌هایی که به مرور زمان ممکن است محو شوند.

چگونه با دی‌اِن‌اِی، یک کامپیوتر را هک کنیم

این روزها بالا رفتن سطح آگاهی همگانی باعث شده است که بسیاری از نقاط دسترسی مهاجمان سایبری به کامپیوترها و شبکه‌های کامپیوتری به خوبی محافظت شوند. اما شاید در آینده، مهاجمان راه‌های غیرمعمولی را برای نفوذ به کامپیوترهای آزمایشگاه‌ها و حتی کامپیوترهای شخصی انتخاب کنند. بطور مثال از یک رشته دی‌اِن‌اِی آلوده به بدافزار برای این کار استفاده کنند.

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو شهریور ماه 96

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش اقساطی شهریور 96 از روز چهارشنبه 96/06/01 لغایت 96/06/31 یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه می گردد.

ایسوس

نظر شما چیست؟