18/06/1396 - 10:11
10مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته دوم شهریورماه
در هفته‌ای که گذشت مقالات آموزشی بیشترین بازدید را در سایت شبکه داشتند و موضوعات: گجت،موفقیت، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در رده های بعدی مطالب پربازدید سایت شبکه بودند.

با این 4 روش سرعت و قدرت سیگنال وایرلس لپ‌تاپ را افزایش دهید

اگر در مناطق پرجمعیت زندگی می‌کنید به‌احتمال بسیار، خیلی از روترها روی یک کانال مشابه برای دسترسی به شبکه استفاده می‌کنند و همین امر موجب افزایش تداخل و در نتیجه کاهش سرعت اینترنت می‌شود. در این بین ترفند و ابزارهایی وجود دارند که با تغییر آن‌ها می‌توانید قدرت و سرعت سیگنال وای‌فای دریافتی روتر را افزایش دهید.

10 ابزار طراحی وب جدید برای پایان تابستان شما

اگر چه تابستان به انتهای خود نزدیک می‎شود، اما همچنان اخبار داغی از ابزارهای جدید طراحی وب به گوش می‎رسد. یکی از این ابزار برجسته که این ماه معرفی شد ایندکس کننده ویدیو توسط مایکروسافت بود که می‎تواند کارهای هوشمندانه‎ای با ویدیو انجام دهد. علاوه بر این،6 منابع جدید دیگری نیز وجود دارند که کار ما را کمی‎ راحت‎تر می‎کنند. برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید.

ال‌جی وی 30 بخریم یا گلکسی اس 8 سامسونگ؟

ال‌جی به تازگی و در جریان نمایشگاه IFA 2017 به صورت رسمی از گوشی رده بالای ال‌جی وی 30 (LG V30) رونمایی کرد. اما آیا به نظر شما این گوشی توان رقابت با پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را دارد؟ با سایت شبکه همراه باشید تا به مقایسه مختصر این دو اسمارتفون بپردازیم.

آیا اینترنت اشیاء، اسمارت‌فون را خواهد بلعید؟

این روزها بسیاری از ما با هیجان زیادی از آینده اسمارت‌فون‌ها و اینکه مدل‌های جدیدتر چه قابلیت‌هایی را به ما عرضه خواهند کرد صحبت می‌کنیم. ما چنان از این دستگاه‌ها سخن می گوییم که گویی زندگی بدون آن‌ها امکان‌پذیر نیست و در این بین یک نکته را از یاد می‌بریم؛ اینکه شاید اسمارت‌فون‌ها در آینده برایمان جذابیتی نداشته باشند.

۵ علامت عجیبی که نشان می‌دهند شما بیشتر از حد متوسط خلاق هستید

هرکسی می‌خواهد خلاق باشد، چرا که نه؟ کیست که دلش نخواهد رویای یک ایده کسب و کار را در ذهن خود بپروراند که می‌تواند دنیا را متحول ‌کند، یا رمانی بنویسد که پرفروش‌ترین کتاب باشد یا آهنگی بخواند که حسابی سر و صدا کند. اما می‌خواهیم یک سوال دشوار از شما بپرسیم: آیا می‌خواهید زندگی روزمره یک فرد بسیار خلاق را داشته باشید؟

چرا سرعت وای‌فای ما در حد سرویسی که خریده‌ایم نیست 

وقتی قصد خرید یک سرویس اینترنتی را داریم با انبوهی از تبلیغات فضایی! سرعت باورنکردی اینترنت رو به رو می‌شویم به طوری که شاید فکر کنیم اگر این سرویس را بخرم سرعتی در حد کاربران ناسا را در خانه خواهم داشت! ولی چرا هرگز به این سرعت وعدi داده شده دست پیدا نمی‌کنیم؟

تولید خازن از برگ درختان

هر ساله سوزاندن انبوهی از برگ‌های پاییزی، مشکلات بزرگی را برای ساکنان شمال چین ایجاد می‌کند. محققان چینی به تازگی برای استفاده بهتر از این برگ‌های پاییزی راهکاری یافته‌اند: تولید خازن از این برگ‌ها

هوش مصنوعی دقیقاً چگونه کار می‌کند؟

سال گذشته، خبر ظهور ماشین عجیب و غریبی منتشر شد که در خیابان‌های ساکت و خلوت نیوجرسی ایالات متحده به حرکت درآمده بود. ماشینی که پژوهشگران شرکت انودیا آن‌ را طراحی کرده بودند و به‌لحاظ ظاهری با ماشین‌هایی که هر روزه مشاهده می‌شوند فرق چندانی نداشت. با وجود این، در مقایسه با نمونه‌هایی که پیش از این از سوی شرکت‌هایی همچون گوگل، تسلا و جنرال موتورز ارائه شده بود، تفاوت قابل توجهی داشت...

چگونه یک استارت‌آپ را از صفر تا کسب درآمد پیش ببریم؟

برای شروع یک کسب وکار نوپا تنها یک ایده استارتاپی کافی نیست. ایده بنیان کار است ولی اینکه چطور استارت‌آپ خود را به مرحله کسب درآمد برسانیم بحث دیگریست که نیاز به آموزش دارد.

یادگیری جاوااسکریپت برای توسعه‌دهندگان وب از نان شب واجب‌تر است!

جاوااسکریپت در هر مکانی قرار دارد. این زبان به منظور ساخت برنامه‌های تعاملی که به کاربران اجازه می‌دهد با برنامه‌ها ارتباط متقابلی داشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه کاربران انتظار دارند تا صفحات وب روان باشند، در سریع‌ترین زمان به محاوره‌های آن‌ها پاسخ دهند و در نهایت برنامه بر مبنای انتظار آن‌ها رفتار کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟