08/07/1396 - 13:47
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته اول مهرماه
در هفته گذشته ویدیوی آشنایی با رزبری‌پای و راهنمای خرید گوشی پربازدیدترین مطالب سایت شبکه بودند و موضوعات شبکه، امنیت و اپلیکیشن نیز در در ردیف بعدی پربازدیدهای سایت قرار گرفتند.

ویدیو: رزبری‌پای، یک کامپیوتر ده دلاری با قابلیت‌های فوق تصور + زیرنویس فارسی

رزبری‌پای بورد ارزان قیمتی است که به کاربران عادی و حرفه‌ای دنیای فناوری اجازه می‌دهد کارهای جالب و در بسیاری از موارد ابتکاری را با این برد انجام دهند. در اصل رزبری‌پای کامپیوتری تک بوردی بوده که اندازه‌ای در حد یک کارت اعتباری دارد. ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید به شما نشان می‌دهد که این کامپیوتر تک بوردی قادر است چه کارهایی انجام دهد.


راهنمای خرید بهترین گوشی‌های 500 تا 800 تومان 

اگر با بودجه‌ای مابین 500 تا 800 هزار تومان قصد خرید یک گوشی مناسب را دارید، این مقاله اختصاصی راهنمایی خوبی را خدمتتان ارائه خواهد کرد. با سایت شبکه همراه باشید تا شما را با بهترین گوشی‌های موجود با قیمت بین 500 تا 800 هزار تومان آشنا کنیم.


روتر بی‌سیم چه کاری انجام می‌دهد؟ راهنمای خرید فنی یک روتر بی‌سیم

حتما با موارد استفاده از روترهای وایرلس آشنا هستید. این دستگاه به‌شما اجازه می‌دهد تا تمام کامپیوترها، تبلت‌ها، گوشی‌ها و تبلت‌های اعضای خانواده‌تان را به اینترنت متصل کنید تا بر اساس نیاز خود از آن بهره‌مند شوند. اما، آیا تا به‌حال به‌این فکر کرده‌اید که روتر وایرلس دقیقا چگونه کار می‌کند؟ یا این‌که چگونه وظایف‌اش را انجام می‌دهد؟


چگونه قبل از دانلود یک فایل از امن بودن آن مطمئن شویم

اگر شما هم نگران فایل‌های آلوده و مخرب هستید نیاز نیست که ابتدا آنها را دانلود کرده و با آنتی ویروس خود آنها را بررسی کنید. شما می‎‌توانید برای شناسایی بدافزار قبل از دانلود، فایل مورد نظر خود را با بیش از ۶۰ موتور آنتی ویروس آنلاین اسکن کنید.


با ربات تلگرام اهدای عضو در یک دقیقه سفیر شوید

در هر 10 دقیقه یک ایرانی به لیست نیازمند اهدای عضو اضافه می‌شود. در هر 2 ساعت یک ایرانی یک نیازمند پیوند جان خود را ازدست می‌دهد. در هر دوازده ساعت یک ایرانی موفق به دریافت عضو حیاتی می‌شود و به زندگی بازمی‌گردد. کمی تفکر لطفا!


دانلود کنید: کنترل وزن با اپلیکیشن کرفس

اغلب ما به دنبال روش‌های بی‌دردسر برای کنترل وزن خود هستیم. برخی افراد تمایل به افزایش وزن و برخی دیگر تمایل به کاهش وزن دارند. برای انجام این کار مهم‌ترین عاملی که باید تحت کنترل قرار گیرد، مقدار مصرف کالری متناسب با فعالیت‌های روزانه شماست. با استفاده از اپلیکیشن کرفس می‌توانید به صورت دقیق مقدار کالری که در روز با صرف غذا جذب می‌کنید را اندازه‌گیری کرده و به کنترل وزن خود بپردازید.


اینترنت ADSL چیست و چرا هنوز محبوب است؟ 

اگر بخواهیم کمی از زرق و برق تبلیغات اینترنت پرسرعت 4G و 4.5G اپراتورهای همراه فاصله بگیریم و زمان را کمی به عقب برگردانیم، قطعا با یک عبارت جذاب در حوزه اینترنت رو به رو می شویم: اینترنت ADSL . در بخش اول این مقاله به بررسی مفاهیم اساسی و مزایای ADSL می‌پردازیم و در بخش دوم آن علاوه بر تکمیل این مفاهیم به سراغ مشکلاتی که در حین یک اتصال اینترنتی پیش می‌‌آید و راه های رفع آن‌ها خواهیم رفت.


آموزش ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن خاص ثانویه‌ای می‌توانید عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را در ابعاد بزرگ مشاهده و ذخیره کنید. در ادامه این مطلب به آموزش نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت. 


ده راهکار برای افزایش طول عمر باتری دستگاه‌های اندرویدی

تلفن اندرویدی شما یکی از پر کاربردترین وسایلی است که بیشتر زمان خود را با آن صرف می‌کنید. گوشی شما بهتر از هر شخص دیگری درباره شما اطلاعات دارد. این منبع، اطلاعات بی پایانی را روزانه درباره شما به دست می‌آورد. به لطف برنامه‌هایی شبیه به دستیاران شخصی؛ گوشی‌ اندرویدی شما به یکی از دوستان هوشمندتان در آینده تبدیل خواهد شد.


داستان زندگی ثروتمندانی که از خانه شروع کردند

آیا فکر می‌کنید برای ثروت‌مند شدن حتما نیاز به کار در یک شرکت معتبر دارید؟ آیا تصور شما از ثروتمندان بچه پولدارهایی هستند که تمام دارایی خود را از پدرشان به ارث برده‌اند؟ آیا نا امید شده‌اید؟ نگران نباشید. در ادامه 5 زندگی را به شما نشان خواهیم داد که مربوط به انسان‌هایی است که از صفر و در خانه کسب و کارشان را آغاز کردند و امروز کارآفرینانی دارا هستند.

ایسوس

نظر شما چیست؟