در خلال برگزاری نمایشگاه آیفا 2015
عرضه لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس با خنک‌کننده آبی!
سیستم خنک‌کننده در لپ‌تاپ‌ها به دلیل محدودیت در فضا همواره با چالش‌های جدی روبرو بوده و گاه باعث شده تا اندازه و وزن یک لپ‌تاپ نسبت به طرح اولیه افزایش یابد. از همین روی موضوع خنک‌سازی و کولینگ لپ‌تاپ‌ها همواره موضوع بحث و تبادل نظر سازندگان بوده است. به خصوص اگر لپ‌تاپ برچسب گیمینگ را نیز با خود به یدک بکشد.

لپ‌تاپ GX700 ایسوس با واترکولر مجزا عرضه می شود!

اما به تازگی شرکت مطرح ایسوس دست به ابتکار جالبی زده و لپتاپ مخصوص بازی را به یک سیستم حنک‌کننده آبی مجهز کرده است. مدل GX700 ایسوس که به صورت اختصاصی برای گیمرها و گیمینگ طراحی شده از صفحه‌نمایشی با پنل 17.3 اینچی قابلیت پردازش و نمایش تصاویر 4K را دارد. این محصول از پردازنده های اسکایلک سری موبایل Skylake-K اینتل و مدل Core i7-6700K بهره می برد که فرکانس پایه 4000 مگاهرتز برای سرعت پردازشی آن ثبت شده است. همچنین تراشه گرافیکی این محصول شاخص GTX 980M است که از جدیدترین تراشه‌های گرافیکی این شرکت محسوب می‌شود. اما نکته قابل تامل، ابتکار ایسوس در بکارگیری از یک ماژول جداگانه سیستم واترکولینگ است که در پشت لپتاپ GX700 نصب می‌شود. این واترکولینگ به پمپ و رادیاتور جداگانه تجهیز شده و از لحاظ طراحی با خنک‌کننده‌های آبی اکسترنال تفاوتی ندارد. لپتاپ گیمینگ GX700 ایسوس در تا پایان سال جاری میلادی به صورت گسترده در بازارهای جهانی توزیع می شود.

لپتاپ G752 ایسوس در نمایشگاه IFA

ایسوس امسال با دستی پر نمایشگاه آیفا را آغاز خواهد کرد. لپتاپ G752 این شرکت محصولی قدرتمند برای گیمرها است که از پردازنده نسل ششم Core i7-6700HQ اینتل با فرکانس پایه 2600 مگاهرتز (افزایش تا 3600 مگاهرتز) با قابلیت اورکلاک مناسب مجهز شده که کارت گرافیک GTX 980M انویدیا کلیه عملیات پردازش تصاویر گرافیکی این لپتاپ را بر عهده دارد. همچنین پنل نمایشگر 17.3 اینچی این محصول از دقت 3840x2160 پیکسل بهره برده و از تصاویر 4K و فناوری G-SYNC انویدیا به صورت کامل حمایت می کند. این مدل به 512 گیگابایت SSD و درگاه پرسرعت USB-C مجهز است و قابلیت پشتیبانی از 64 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس پایه 2133 مگاهرتز را دارد. قیمت اعلام شده برای لپتاپ G752‌ ایسوس با وزن 4360 گرم 1499 دلار است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟