نمایشگاه IFA 2015
گوشی‌های هوشمند جدید لنوو غیر عادی به نظر می‫رسند
لنوو در نمایشگاه IFA 2015 خیلی پرکار بود و محصولات زیادی را معرفی کرد. ولی در کنار همه آن‌ها، گوشی‌های هوشمند عجیبی قرار داشتند که از آنها رونمایی شد. اگر خیلی مایل هستید بدانید که شرکت مادر لنوو یعنی موتورولا برای خاورمیانه چه محصولاتی در نظر گرفته بهتر است؛ خود را برای شنیدن اخبار غیر عادی آماده کنید.

عجیب‫تر از همه مدل‌هایی که معرفی شد؛ دو گوشی فبلت بودند که از نظر اندازه کمی بیگانه به نظرمی‫رسند. مدل‌های جدید لنوو از مدل‌های عادی هم بزرگ‌تر است. مدل اصلی دارای صفحه‌نمایش 6.98 اینچ با دقت تصویر 1080p است و سایر مشخصات آن متوسط است. مدل ارتقاء یافته آن دارای صفحه‌نمایشی کمی کوچک‌تر یعنی 6.8 اینچ با همان دقت تصویر است ولی مشخصات داخلی آن کمی بهتر است، 2 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده کوالکام 615. هیچ‌کدام از این دو گوشی قوی نیستند و با یک اسمارت‌فون پرچم‌دار خیلی مطابقت ندارند و باید آنها را در دسته تبلت قرار داد. به گقته لنوو، این دو فبلت دوراهی انتخاب بین گوشی گران‌قیمت با صفحه‌نمایش بزرگ و تبلت‌های کوچک 6.8 اینچ که خیلی مشخصات بالایی ندارند را ازبین می‌برد.

اگر که این دو فبلت خیلی باعث تعجب شما نشدند، نظرتان در مورد وایب اس 1 (Vibe S1) چیست؟ این گوشی در قسمت جلو دو دوربین برای گرفتن سلفی دارد. سنسور اصلی 8 مگاپیکسل است در حالیکه دومی دوبین 8 مگاپیکسل با تشخیص عمق است که می تواند به عکس‌های سلفی شما افکت‌ها و حالت‌های خاصی بدهد. در کنار دوربین، چند ویژگی جالب توجه دیگر هم وجود دارد: پردازنده مدیاتک (MediaTech)، سه گیگابایت حافظه و 160 گیگابایت هارددیسک.

به غیر از این موارد دو مدل دیگر هم وجود دارد: وایب پی وان و پی وان ام. داشتن سوئیچ که می‫تواند گوشی را در حالت ذخیره برق و باتری نگاه دارد و باتری‌های بزرگ از مشخصه‫های آن است. مدل پی وان ام با صفحه‌نمایش 5.5 اینچ و کیفیت 720p و باتری 4000 میلی آمپر ساعت پایین‫ترین مدل در بین این دو است. مدل پی وان دارای صفحه‌نمایش 5 اینچ، کیفیت 1080 و باتری 5000 میلی آمپر ساعت است. مدل پی وان 6.67 اونس وزن دارد که برای گوشی خیلی سبک نیست. تمام گوشی‌های معرفی شده طی چند ماه آینده به تدریج روانه بازار می‫شوند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟