۲۰۲۰، سال متفاوت، آغاز شد
11/10/1398 - 14:45
آغاز سال نو میلادی، جشن‌ها و آتش‌بازی‌ها در نقاط مختلف جهان
شب گذشته همزمان با آغاز سال نوی میلادی (2020) در اکثر نقاط جهان جشن و و پایکوبی و آتش‌بازی‌های جذاب به‌پا بود. در ادامه برخی از جذاب‌ترین آتشبازی‌های شروع سال نوی میلادی در نقاط مختلف جهان را تماشا کنید.

««ماهنامه شبکه آغاز سال نو میلادی را به خوانندگان مسیحی مجله و تمام هموطنان مسیحی تبریک می‌گوید.»»

هیجان از آغاز سال متفاوت  2020

تفاوت بزگی که سال نوی میلادی امسال با سال‌های گذشته دارد در رند شدن عدد سال و کنار هم قرار گرفتن دو عدد 20 در کنار هم است. از سال‌های گذشته در کتاب‌ها، مستند‌ها و فیلم‌ها (بخصوص فیلم‌های علمی تخیلی) وقتی که از آینده و پیشرفت  بحثی می‌شد به سال 2020 به عنوان سالی متفاوت و نقطه اوج پیشرفت نسبت به آن زمان اشاره می‌کردند.
درست است که در سال 2020 ربات‌های انسان‌نما کاملا به خدمت ما در نیامدند و یا با تاکسی‌های پرنده مسافرت نمی‌کنیم ولی سطح رفاه زندگی که الان در جریان است با دهه 90 میلادی بسیار متفاوت است. 
کافیست لحظه‌ای فکر کنید و ببینید در حال حاضر چقدر از کار ها و نیازهای زندگی‌تان در بستر اینترنت انجام می‌شود تا به این نتیجه برسیم که زندگی در سال 2020 خیلی راحت تر از تصور یک انسان در دهه 90 میلادی است!

 آتش بازی سال 2020 استرالیا - سیدنی

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و پر هزینه‌ترین آتش‌بازی‌های سال نوی میلادی در استرالیا در مقابل چشمان صدها هزار تماشاگر که برای تماشای این مراسم جذاب به خیابان‌ها آمده بودند انجام شد. ستاد برگزاری این مراسم آتش بازی با مخالفت‌های زیادی از سوی گروه‌های مختلف در روزهای گذشته رو به رو بود. مخالفان معتقد بودند برای احترام به قربانیان آتش سوزی اخیر استرالیا نباید مراسم آتش بازی سال 2020 انجام شود. حتی طوماری با 280.000 امضا برای انجام نشدن این مراسم تهیه شد ولی دولت استرالیا سر انجام جشن سال نو را با آتش بازی آغاز کرد و یکی از جذاب‌ترین نمایش‌های دنیا را در شب گذشته به ثبت رساند.

 آتش بازی سال 2020 انگلستان - لندن

در لندن اما شب نور افشانی نمادها بود. با طراحی بسیار زیبای مراسم آتش بازی اطراف نمادهای معروف شهر لندن (چرخ و فلک لندن، ساعت big ben و tower bridge)، قطعا مراسم سال نوی 2020 برای همیشه درخاطر تماشاگران این جشن زیبای نور خواهد ماند.

آتش بازی سال 2020 در بلند ترین آسمان خراش دنیا (دبی)

شب گذشته برج خلیفه (بزرگترین ساختمان دنیا) در مراسم باشکوهی به مدت 10 دقیقه با انواع رنگ های و طرح‌های جرقه آتش نگاه هزاران تماشاگر حاضر را به خود خیره کرد. 

آتشبازی‌ سال 2020 در روسیه

مراسم آغاز سال نوی میلادی در روسیه با پیامی از طرف پوتین رئیس جمهور این کشور که در تلویزون دولتی روسیه پخش شد در 11 منطقه زمانی روسیه آغاز شد. جذاب ترین آتشبازی روسیه در کرملین به نمایش درآمد که در ادامه تصاویر آن آتش بازی با شکوه را مشاهده می کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟