گوگل رسما دستگاه کوچک استریم جدید خود را معرفی کرد
کروم‌کست 2 معرفی شد؛ سریع‌تر و رنگی‌ برای استریم هر چیزی روی تلویزیون
گوگل نسل بعدی دستگاه‎های استریم کروم‌کست خود را معرفی كرد و همانگونه که از شواهد امر پیدا بود ظاهر این دستگاه شکلی دایره‎ای به خود گرفته و در رنگ‎های متنوع عرضه می‎شود. گوگل کروم‌کست اول را در سال 2013 عرضه کرده و اکنون بعد از دو سال کروم‌کست 2 را با انبوهی ویژگی جدید ولی همان قیمت روانه بازار می‌کند. کروم کست یک دانگل تلویزیون برای استریم ویدیو از روی کانال‌ها و شبکه‌های آنلاین تلویزیونی است.

این شرکت می‎گوید سیستم آنتن این دستگاه این امکان را فراهم می‎کند تا بتوان به طور قابل ملاحظه‎ای ویدیوهای با کیفیت بالا را سریع‎تر و با بافرینگ کمتر استریم کرد. در واقع؛ این دستگاه از شبکه‌های وای‌فای 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. قابلیتی به نام Fast Play نیز به آن اضافه شده است که این توانایی را به وجود می‎آورد تا بسیار سریع‎تر از نسخه اصلی خود به تلویزیون شما متصل شود.

Fast Play با محتوای از پیش بارگذاری شده نیز کار می‎کند. برای نمونه این دستگاه می‎تواند در همان لحظه که شما برنامه مدیاپلیر را اجرا می‎کنید، شروع به دانلود یک قسمت از یک سریال کند. علاوه بر این، Mountain View نیز اپلیکیشن کروم‌کست را (برای هر دو پلتفرم آندرويد و iOS) به صورت فهرست‌وار در اپلیکیشن‎های سازگار با Cast نصب شده روی دستگاه شما باز طراحی کرده است تا محتوای درون آنها را پیدا کرده و آخرین پیشنهادات و به‎روزرسانی‎ها را نمایش دهد.

طبق گفته گوگل، طراحی جدید (کوچک و مدور، به همراه یک کابل HDMI یکپارچه) این قطعه استریمینگ، اتصال آن به پورت HDMI را حتی زمانی که دستگاه‎های دیگر را به این پورت متصل کرده باشید را ساده‎تر کرده است. این دستگاه از هم اکنون در رنگ‎های لیمویی، سرخ و مشکی در 17 کشور در دسترس خواهد بود و در صورتی که آن را از گوگل استور، بست بای یا وال مارت خریداری کنید برای شما 35 دلار هزینه خواهد داشت.

همچنین این شرکت تایید کرده است که حالا کروم‌کست با اسپاتی‌فای سازگار است و اپلیکیشن جدید Showtime و اپلیکیشن‎های  NBA و MLS نیز به آن اضافه شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟