ّAsus ROG G208M
کنسول بازی برای فتح دنیا
کامپیوترهای رومیزی خانواده ROG ایسوس مخصوص بازی و بازی‌دوستان هستند. این شرکت اخیراً مدل جدیدی از این خانواده با نام G20BM معرفی کرده است که طراحی منحصربه‌فرد و اندازه کوچک آن تصورات سنتی و ابتدایی از یک کامپیوتر رومیزی را تغییر می‌دهد.

پردازنده این کامپیوتر از سری A10 مبتنی بر چیپ‌ست A58 FCH شرکت AMD و کارت گرافیکی AMD Radeon R9 255 است. این پردازنده یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های اکنون بازار است و برای اجرای بازی‌های HD مناسب به‌نظر می‌رسد.

 G20BM به دو شکاف کارت حافظه مجهز است و حداکثر از 16 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند و یک درایو بلوری نیز دارد. این کنسول PC به فناوری‌های اختصاصی قابل توجهی نیز مجهز شده است که در این میان می‌توان به فناوری Mantle API شرکت AMD اشاره کرد تا عملکرد دستگاه در اجرای بازی از جمله بازی‌های FPS افزایش یابد. برای افزایش کیفیت صوتی و تحت تأثیر قرار دادن عملکرد گیمرها، ایسوس فناوری انحصاری SonicMaster را نیز در این کنسول اجرا کرده است.

این محصول ایسوس چهار درگاه USB 2.0، دو درگاه USB 3.0، یک خروجی HDMI و یک درگاه RJ-45 برای اتصال به شبکه‌های پرسرعت کابلی دارد. سیستم‌عامل G20BM ویندوز 8.1 و به برنامه انحصاری Aegis ایسوس نیز مجهز شده است تا ابزار لازم برای پایش و بازبینی عملکرد دستگاه در حین بازی را در اختیار  گیمرهای حرفه‌ای قرار دهد. در ROG G20BM سیستم خنک‌کنندگی مؤثر و کارآمدی تعبیه شده است که با تکیه بر کانال‌های مخفی جریان هوا، دو فن داخلی دمای دستگاه را حتی در بالاترین فشار کاری به میزان قابل توجهی پایین و خنک نگه می‌دارد. این محصول ایسوس نظریات منتقدان را در حوزه طراحی و کارایی به‌خود جلب و جایزه CES Innovation Awards را آن خود کرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟