Kyocera طراحی شده برای استفاده در فضاهای باز
تلفن هوشمندی که با خورشید شارژ می‌شود + گالری عکس
سال گذشته در مدت برگزاری کنگره جهانی موبایل، Kyocera یک تلفن هوشمند زمخت و عجيب و غریب با قابلیت شارژ خورشیدی داخلی را معرفی كرد. چیزی که این دستگاه مفهومی‎ را جالب توجه می‎کرد؛ نحوه قرارگیری نوارهای سلول خورشیدی در آن بود، این نوارها به جای اینکه جایی بیرون از بدنه تلفن تعبیه شوند، بین LCD و پانل لمسی صفحه‌نمایش قرار داده شده بودند. حالا Kyocera این ایده را در یک نمونه اولیه از یک تلفن جدید به کار گرفته است.

این تلفن جدید این بار هم با مشارکت یک شرکت فرانسوی فعال در عرصه فناوری خورشیدی به نام Sunpartner Technologies ساخته شده است. خود این تلفن هوشمند بزرگ‎تر از مدل Torque عرضه شده در سال 2015 است. اندازه آن 5 اینچ است و همچنان از یک نسخه اصلاح شده آندرويد استفاده می‎کند. اما چیزی که اینجا اهمیت دارد، جادوی به کار رفته در آن است. طبق گفته Sunpartner Technologies بهره‎وری انرژی در این نمونه اولیه ساخته شده توسط Kyocera بهبود چشمگيری داشته است. با سه دقیقه دریافت انرژی خورشیدی شما می‎توانید یک دقیقه مکالمه داشته باشید، این در حالی است که در مدل قبلی با هر 10 دقیقه دریافت نور می‎شد دو دقیقه مکالمه صوتی داشت. Kyocera همچنین یک اپلیکیشن طراحی کرده است که به کاربر اجازه می‎دهد از وضعیت شارژ شدن مطلع شود. این وضعیت در محدوده «بسیار خوب» تا «غیر قابل شارژ» متغیر است.

وقتی صحبت از استفاده از اینترنت به میان آمد، نماینده Sunpartner اعلام كرد که این فناوری انرژی خورشیدی می‎تواند در مقايسه با زمان گفتگوی تلفنی مدت زمان بیشتری دوام بیاورد. هنوز هیچ اطلاعی در مورد برنامه Kyocera برای عرضه این محصول به بازار در دسترس نیست. اما آن چه مسلم است این است که این تولیدکننده بیشتر به دنبال آزمايش روش‎های مختلف استفاده از فناوری انرژی خورشیدی است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟